×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای کشاورزی استان با تاکید بر اینکه باید خودمان را برای تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان آماده کنیم ، افزود: مدیران جهاد کشاورزی ظرفیت بسیار بزرگی هستند که به خوبی از این ظرفیت استفاده نشد و باید با هم‌افزایی و انسجام همه ارکان و اجزای سازمان برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در بخش کشاورزی تلاش کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: زنجیره کاملی از مدیران توانمند در جهاد کشاورزی مازندران وجود دارد و لازم است مدیران شأن و جایگاه خودشان را به خوبی درک کنند و غفلت یکی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها باعث شد بهترین مدیر امور اراضی کشور را از دست بدهیم و از نعمت خدمت‌رسانی این مدیر بی بهره شویم.

عنایتی افزود: هیچ مدیر و همکاری حق ندارد با ارباب رجوع برخورد نادرست داشته باشد و همه وظیفه داریم نهایت احترام و ادب را با مراجعه‌کنندگان داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خطاب به معاونین و مدیران سازمان تاکید کرد: هیچکس حق ندارد از زیر بار مسئولیت‌هایی که دارد شانه خالی کند و نباید در برابر مشکلات سر تسلیم فرود آوریم.

عنایتی تصریح کرد: اگر مدیری توان کار کردن در این شرایط را ندارد می‌تواند با کمال احترام از مسئولیت کناره‌گیری کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه در بحث زمین مطیع کسی نیستیم و در برابر هرگونه زمین‌خواری مقاومت می‌کنیم ، گفت: با تمام توان از زمین‌های کشاورزی استان دفاع خواهیم کرد و در برابر هر فشاری ایستادگی خواهیم کرد و تسلیم نمی‌شویم.

وی اظهار کرد: باغداران باید میوه‌های خودشان را در انبارهای فنی ذخیره‌سازی کنند تا در زمان مناسب با قیمت مناسب به فروش برسانند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false