×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ با سیفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار سیمرغ در این دیدار ضمن تشکر از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در اجرای برنامه های فرهنگی گفت: برای اجرای برنامه های متنوع و نشاط آفرین در این شهرستان حتماً برنامه ریزی داشته باشید و از ظرفیت های مختلف حوزه های فرهنگی و هنری استفاده کنید.

رحمتی بیان کرد: با اقداماتی عملی ، ضمن ایجاد ارتباط مؤثر با مردم ، اعتماد و مشارکت سرمایه های بی بدیل اجتماعی و در رأس آن ها مردم را جلب کنید تا در سایه همکاری و همراهی با مردم کارنامه قابل قبولی ارائه نمائید.

فرماندار سیمرغ خواستار تحول در حوزه فرهنگی شهرستان شد و گفت: باید خودمان را برای کار های بزرگ آماده سازیم و مردم نیز در این راستا همراه ما خواهند بود.

مهندس رحمتی افزود: در بحث فرهنگی و هنری در بسیاری از شهرستان ها ، بهترین فضای فرهنگی تدارک دیده شد است ، اما بعد از گذشت سال ها نتیجه مطلوب بدست نیامده و باید دیدگاه خودمان را نسبت به موضوعات تغییر دهیم و در راستای نیاز مخاطب حرکت نمائیم.

ایشان در ادامه با اشاره به استعداد های درخشان در شهرستان سیمرغ گفت: این شهرستان با این قدمت و پیشینه تاریخی و با وجود اساتید بزرگی در حوزه های فرهنگی و هنری محروم از ابتدایی ترین امکانات می باشد و یک سالن برای امورات هنری وجود ندارد تا مردم از آن بهره ببرند.

فرماندار سیمرغ بیان کرد: چهره های شناخته شده در شهرستان هستند ، و باید با همفکری هم نسبت به راه اندازی و فعال کردن کانون توسعه شهرستان در عرصه های مختلف ورزشی ، گردشگری ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی اقدام کنیم.

خسرو سیفی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیمرغ ضمن قدردانی از زحمات و نگاه فرهنگی فرماندار شهرستان گفت: شهرستان سیمرغ به لحاظ پتانسیل فرهنگی و هویت تاریخی نیازمند توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری است.

وی گفت : تمام تلاش ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی هم افزایی و ایجاد فضایی آرام برای اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری و تحقق اهداف سازمانی است که امیدواریم با توجه به ظرفیت های فرهنگی شهرستان به زودی شاهد رشد و توسعه فرهنگ و هنر در این منطقه باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false