رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در همایش همیاران پلیس، گفت: دانش آموزان طلیعه داران فرهنگ آموزش در جامعه هستند.

سرهنگ مهدی باقری در گردهمایی همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک که با حضور مسئولان انتظامی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان همراه بود، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تعامل و همکاری دانش آموزان و مسئولان آموزش و پرورش با پلیس در برقراری نظم و ارتقاء فرهنگ و انضباط بخشی ترافیکی قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: امروز تمام شرایط و پیشرفت علمی در سطح جامعه را مدیون معلمانی هستیم که در طول عمر خود با تلاش و زحمات بی شائبه افرادی را پرورش داده اند که در تولید علم نقش آفرین بوده اند.

رئیس پلیس راهور مازندران، خاطر نشان کرد: در شش ماهه امسال شاهد کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده ایم که این نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات راهور و ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه است.

سرهنگ باقری اظهار داشت : امسال بیش از ۴۰ هزار نفر برای سرویس مدارس در سطح استان ساماندهی شدند.

سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این گردهمایی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است و هر زمان قانون در جامعه کم رنگ شود و حاکم نباشد بی نظمی،رفاه، آسایش و آرامش از جامعه می رود.

وی افزود: هر جامعه ای برای سالم ماندن نیاز به فرهنگ سازی دارد و این پتانسیل و ظرفیت در آموزش و پرورش وجود دارد که با نیروی انتظامی همکاری و مشارکت کند.

در ادامه این مراسم به همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک منتخب و برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.