×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در بازدید از دوره آموزشی توان افزایی نجاتگران هلال احمراستان در پایگاه نیالا شهرستان بهشهر افزود:جمعیت هلال احمرمازندران  می خواهد پایگاه محور باشد و این بدان معناست که همه خدماتی که در یک شعبه ارائه می شود در پایگاههای ما نیز قابل ارائه باشد.

اکبری گفت: «پایگاه محوری» اولویت مهم جمعیت هلال احمر استان است و در این راستا قابلیت ارائه خدمات پایگاهها در حوزه های گوناگون افزایش می یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت:توسعه خدمات هلال احمر در نقاط مختلف از طریق اجرای این  برنامه تسهیل خواهد شد و ما معتقدیم پایگاههای ما باید قابلیت ارائه خدمات در حوزه های جوانان،داوطلبان و امدادونجات را داشته باشند.

اکبری تصریح کرد:پایگاههای  هلال احمر بایدبتوانند مناطق اطراف خود را  همانند یک شعبه پوشش دهند افزود: ما می خواهیم همه ۳۲ پایگاه ما به ۲۲ شعبه ما اضافه شوند واین یک الزام و برنامه مهم ما در سال جاری است.

وی با تقدیر از خدمات نجاتگران هلال احمر در پایگاهها گفت: نجاتگران ما باید در به روز رسانی اطلاعات وارتقای توان عملیاتی خود تلاش و برنامه لازم را داشته باشند که آموزش مهمترین رکن در این زمینه است.

وی گفت:هدف از استخدام نجاتگر در هلال احمر ارائه خدمات تخصصی در شرایط نیاز است ،بنابراین فراگیری و به روز رسانی دانش  و مهارت استفاده از تجهیزات فنی موجود در پایگاهها باید بصورت مستمر در دستورکار قرار داشته باشد.

اکبری با اشاره به اینکه هلال احمر یک نهاداجتماعی و مردم محوراست تاکید کرد: اهمیت کار هلال احمر خدمات بشردوستانه و نجاتگرانه است و ما موظف هستیم درشرایط گوناگون در کنار مردم نیازمند باشیم.

گفتنی است در راستای ارتقای هرچه بیشتر قابلیتهای عملیاتی کارکنان نجاتگر هلال احمر  ، دوره توان افزایی ویژه نجاتگران شاغل در هلال احمراستان و همچنین افراد جدید الورود که به تازگی به استخدام جمعیت استان درآمدند در دو گروه ۴۵ نفره از روز شنبه ۱۵مهر به مدت یک هفته برای هرگروه  که در مجموع از ۱۵ لغایت ۲۷ مهر ادامه خواهد داشت در پایگاه امدادی نیالا واقع در شهرستان بهشهر در حال برگزاری است که سرفصل های این دوره شامل دوره های عمومی نجات،عمومی امداد،اقدامات پیش بیمارستانی،نجات از کوهستان ونجات از حوادث جاده ای می باشد که شرکت کنندگان بصورت فشرده و شبانه روزی به بازآموزی و فراگیری آموزشهای فوق اقدام خواهند کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false