×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ در شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین روابط عمومی ایران ، هیات داوران نشان ویژه “روابط عمومی پاسخگو” را به دلیل پاسخگویی شایسته به ذینفعان ، بیمه گذاران ، رسانه ها و مردم با استفاده از روش های نوین و استانداردهای حرفه ای ، به مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا اعطا کرد.

این گزارش می افزاید ، در این سمپوزیوم بین المللی همچنین با نظر داوران جشنواره ، تندیس “روابط عمومی برتر” ایران ، به دلیل رعایت استاندارد های (علمی- صنفی) ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها ، به روابط عمومی بیمه آسیا تعلق گرفت.

بنا بر این گزارش ، نشان ویژه و تندیس روابط عمومی برتر ، توسط دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، و با حضور مسعود بادین ، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ، به مدیر روابط عمومی بیمه آسیا اهدا شد.

بنا بر این گزارش ، سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران ، با حضور رییس کل بیمه مرکزی ، مدیرعامل بیمه آسیا ، مدیرعامل بیمه ملت ، خانم لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ، و تنی چند از مدیران و مسئولان سازمان های دولتی ، خصوصی از صنایع و واحد های خدماتی ، تولیدی و دانشگاه های معتبر کشور و همچنین با حضور مجازی و آنلاین رییس انجمن بین المللی روابط عمومی(ipra) برگزار شد. در این سمپوزیوم بین المللی هشت مقاله از پنج سخنران خارجی و ایرانی ارائه شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false