×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران از ارائه خدمات غیر حضوری برای رفاه حال مشترکان در این شرکت خبر داد و گفت : در شرایط موجود زیرساخت ارائه ۴۰ خدمت در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران به صورت غیرحضوری فراهم می باشد ، و تصمیم بر این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، بتوانیم از ابتدای آذرماه همه خدمات به مشترکین در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، به صورت غیرحضوری ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران با اشاره به اینکه مشترکان مازندرانی می توانند با نصب سامانه برق من از سایت های مرتبط ، تقاضای مورد نظر خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند ، گفت ؛ مشترکان با این کد رهگیری می توانند در بخش پیامها ، روند کارها را پیگیری نمایند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.

سپری گفت ؛ این اپلیکیشن بهترین راهکار دریافت خدمات غیر حضوری صنعت برق کشور است که با استفاده از آن تمامی امکانات مورد نیاز از جمله مشاهده و پرداخت قبض ،‌ مشاهده سوابق مصرف ،اعلام خاموشی و اطلاعات برق امید و تمامی خدماتی که قبلا به صورت حضوری در شرکت های توزیع نیروی برق کشور ارائه می شد را داراست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت ؛ در این شرکت همواره به سیستمی و الکترونیکی شدن فعالیت ها اعتقاد داریم و تلاش مضاعفی صورت می گیرد و در حال حاضر پرداخت های الکترونیکی غیر حضوری از طریق ؛ سامانه برق من، همراه بانک ، اینترنت بانک ، دستگاه های خود پرداز ATM ، دستگاه های کارت خوان( POS) تلفن بانک انجام می پذیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false