×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، علی‌ادیانی عضو مجمع نمایندگان مازندران در اولین جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر، در سال جدید، اظهار داشت: در سال گذشته، اتفاقات و حوادث طبیعی ضررهای زیادی را به شهرستان قائم‌شهر وارد کرد و بدین لحاظ سال سختی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: طوفان و سرمای سال قبل شهرستان فائم‌شهر، خوب مدیریت شد، اما بخشی از مطالبات مردم باقی‌مانده است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

نماینده قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرع در مجلس شورای اسلامی، وحدیت رویه را از شاخصه‌های مهم مسئولان قائم‌شهری، دانست و افزود: ما مدعی هستیم چنین وحدت رویه، انسجام و همگرایی برای ارائه خدمت بیشتر به مردم، در ایران کمتر دیده‌شده‌است.

ادیانی با اشاره به سال تولید و اشتغال، گفت: در سال ۹۶ ما ظرفیتهای فوق‌العاده خوبی در شهرستان قائم‌شهر داریم که که باید به نحو احسن از آن، استفاده کنیم.

وی با تقدیر از شهرداری بمنظور خرید کارخانه نساجی، تصریح کرد: در حوزه صنعت در قائم‌شهر، ظرفیتهای خوبی داریم، که می‌توان از کارخانجات نساجی به عنوان پتانسیلهایی برای سرمایه گذاری نام برد.

نماینده مجلس، تأکید کرد: لازم است برای عملیاتی کردن سریعتر کارخانه نساجی، کارگروهی در شهرستان تشکیل شود.

ادیانی ساماندهی کارخانه‌های سایپا خزر و دستمال کاغذی حربر را از دیگر اولویت‌های سال جدید معرفی‌ کرد و گفت: در بحث انتقال آب سد لفور به شهرستانهای قائم‌شهر و تصفیه فاضلاب شهری که در مجلس هشتم اعتبار خوبی برای آن گرفته شد اما پیشرفت خوبی نداشته، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به توسعه شهری، اظهار داشت: شبکه آبی شهری که پرت دارد بایستی اصلاح شود و پسماند زباله‌ها هم باید پیگیری شود.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی، پیگیری قطار برقی تهران قائم‌شهر در مسیر تهران اینچه‌برون، مبلمان جدید شهری میدانهای طالقانی و امام را از دیگر الویتهای سال جدید دانست و بیان کرد: پیگیری پل غیر همسطح الغدیر، تعیین تکلیف مجتمع نگین شمال، احداث مجتمع فرهنگی ورزشی، ساختمان دانشگاه پیام نور و علم و صنعت و ساختمان بیمارستان رازی از دیگر الویتهای مهم شهرستان است که در سال جدید به آن پرداخته خواهدشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false