×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، مهدی محمدی فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: دفاع از تولیدات داخلی به اشتغال پایدار کمک می‌کند و همچنین باید تلاش کنیم در اجرای پروژه‌های عمرانی، مشکلی بوجود نیاید.

وی مسکن مهر را وبال گردن، دانست و افزود: برای ساخت آن پول خوبی از مردم گرفتند اما کار به درستی انجام نشد و لازم است در اجرای چنین پروژه‌هایی بدون اغماض، نظارت را جدی بگیریم.

فرماندار قائم‌شهر، تصریح کرد: در خصوص بخش‌های زیرساختی شهرک صنعتی رستمکلا هم مشکلاتی داریم که باید بررسی و پیگیری شود.

محمدی از تشکیل اولین جلسه ایجاد کسب‌وکار با حضور مدیران شهرستانی و ملی خبر داد و افزود: مقرر شد در ۱۵ روز آینده جلسه دوم را برگزار و از تجربیات استانهای دیگر در زمینه‌های اشتغال، استفاده و بهره‌برداری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست‌جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۴۱ نفر در شهر قائم‌شهر و ۲۷ نفر در شهر ارطه برای شوراهای شهر کاندیدا شده‌اند که در مجموع ۸۰۵ نفر برای شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند.

وی تأکید کرد در انتخابات اردیبشهت ماه سال جاری، هیچ دستگاه اداری حق ندارد از امکانات اداری در اختیار استفاده کند.

یادآور می‌شود در این جلسه، عمران عباسی بعنوان معاون فرماندار و مزدک قبادی بعنوان رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان قائم‌شهر معرفی و از زحمات آقایان پویامهر معاون اسبق فرماندار و شیرخانی رئیس سابق سازمان صنعت معدن تجارت، قدردانی شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false