×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، محمد دامادی در  اولین جلسه شورای اداری مازندران در محل سالن شماره یک استانداری مازندران، من مثبت ارزیابی کردن اقدامات دستگاه های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران را در ایام نوروز، اظهار کرد: استان مازندران استانی پهلوان پرور است و اگر مسئولی به مازندران سفر می کند باید قولی بدهد که قابل اجرا باشد زیرا شعار زدگی مربوط به این دولت و آن دولت نیست و همواره وجود داشته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران، ضمن تاکید بر اتمام پروژه های راه های مواصلاتی استان مازندران ، گفت: باید مدال قهرمانی به مدیران اجرایی و استاندار داد زیرا با وجود همه گرفتاری های بودجه ای خوب کار کردند.

دامادی، با اشاره به سفر ریاست جمهور به مازندران، گفت: در این سفر باید مطالبات مطرح شود در عین حال با توجه به خسارت های زیادی که سال ۹۵ به باغات استان وارد شد و دولت هم پای کار آمد ولی هنوز بخشی از مطالبات باغداران پرداخت نشده است.

وی، به موضوع انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری هم اشاره کرد و گفت:  بحث انتخابات همواره از موضوعات مهم و پایه ای کشور ما محسوب می شده و حتی دشمن هم در زمان انتخابات ورود پیدا می کند ولی مردم با حضور پرشور خود جلوی تحقق نقشه های دشمن را گرفتند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، اظهار کردک در برخی مصاحبه هایی که از برخی افراد در رسانه های منعکس می شود دیده شده که عنوان می شود اگر فلانی بیاید نیروی انقلابی است ، در حالی که خط کشی اینچینی به صلاح کشور نیست ولی در عین حال هر فردی آزاد است دیدگاه خود را در قالب انتخاب و رای به فرد مورد نظر خود داشته باشد و اگر قرار باشد  ریشه همه مشکلات جامعه  در عملکرد یک نفر بدانیم منصفانه نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه از اشتغال، صنعت، کشاورزی و … حرف می زنند در حالیکه مشکلات همچنان وجود دارد در عین حال سرعت ونحوه برخورد دولت های مختلف با مشکلات متفاوت است.

دامادی در بخش دیگری به مناسبت های پیش رو  هم اشاره کرد و گفت: روز معلم و روز کارگر را در پیش داریم در حالی که هیچ گاه برای معلمانی که زمانی برای ایستادند و ما نشستیم و یاد گرفتیم تریبونی  برای گفتن  دغدغه ها قار ندادیم.

وی، افزود: همیشه در روزمعلم هر کسی حرفی زد و سخنی گفت و لازم است اجازه دهیم آنها هم در روزی که متعلق به خودشان است صحبت کنند.

نماینده مردم ساری میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، گفت: کارگران ما هم گله های  فراوانی از وزیر کار دارند در حالیکه هنوز از او بازخواستی نشده  و این ضعف من نماینده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false