×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس جعفر احمد پور مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران در پیامی با تبریک ایام دهه مبارک فجر و سالروز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت : چهل سال استقامت ، ولایت مداری و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود فشار همیشگی دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

متن پیام احمدپور ، مدیر عامل گاز مازندران به این شرح است؛

نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال ۵٧ با رهبری داهیانه امام خمینی(ره)، روحیه انقلابی و آزادیخواه ملت ایران و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید در این سرزمین پای گرفت. امروز چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این سالها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است.

چهل سال استقامت، ولایت مداری و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود فشار همیشگی دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است.

اینجانب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ این تاریخ سراسر عزت مقابل استکبار را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

جعفر احمد پور
مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false