×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، جعفر احمد پور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در نشست با خبرنگاران بدهی پیمانکاران را بیش از ۱۵۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدهی به پیمانکاران تقریبا به روز شده و در حال پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه تحریم ها مشکلاتی را فراروی اجرای پروژه ها اجرا کرده است افزود: افزایش قیمت ها از جمله مسائلی است که با آن روبرو  هستیم.

وی با اشاره به برنامه های ۱۰۰ روزه شرکت گاز اظهار داشت: ۱۰۵ روستا در استان آماده گازرسانی است و برای اجرای آن ۱۴۸ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

احمدپور با اظهار اینکه ۴۰۰ روستای استان نیز در دست گازرسانی است تصریح کرد طبق برنامه ۱۰۰ روزه استاندار مازندران هر روز یک روستا در استان گازرسانی می شود.

 

وی با اشاره به وقفه کار گازرسانی به دلیل افزایش قیمت ها در برخی مناطق افزود: در پیمان های جدید پیش پرداخت برای پیمانکاران درنظر گرفته شده است.

احمدپور میزان مطالبات از بخش های خانگی، تجاری و دولتی را ۱۶۷ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: تعامل دستگاه های مختلف می تواند این شرکت را در وصول مطالبات کمک کند.

وی با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ ۱۳ میلیارد تومان به این مجموعه بدهکار بوده است و تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده است، شمار مشترکان این شرکت را بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار اشتراک اعلام کرد.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران،با اشاره به اینکه دو هزار و ۸۹۳ روستا از مجموع سه هزار و ۶۱۹ روستای استان قابلیت گازرسانی دارند افزود: در حال حاضر ۹۲ درصد از روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اظهار اینکه در دو سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شده است گفت: برای گازرسانی به ۱۵۰ روستای کوهسنانی درحال تعریف خط لوله هستیم.

احمدپور اختلاس ۸۰ میلیارد تومانی در شرکت گاز استان را شایعه دانست و گفت: اختلاف حساب با اختلاس متفاوت است زیرا پولی رد و بدل نشده و درحال شفاف سازی این مسئله هستیم.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به طرح گازرسانی به مناطق صعب العبور در قالب سی ان جی اظهار داشت: برای شهرهای پول و کجور و ۲۵ خوشه این طرح اجرا شده است و با اعمال تحریم ها، طرح ال ان جی منتفی شد و طرح سی ان جی قابلیت ذخیره سازی گاز طی چند ساعت از روز را دارد.

وی با بیان اینکه طرح خط لوله کجور را تعویض خواهیم کرد و گفت: حمل گاز و سیلندر از طریق تریلی در مناطق صعب العبور با مشکل مواجه است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false