×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛حجت‌الاسلام عباس بابائیان امام‌‌جمعه امیرکلا ضمن انتقاد شدید از نحوه جابجایی برخی مدیران در شهرستان بابل با اشاره به رویه تغییر رئیس آموزش‌و پرورش بابل اظهار کرد: این شهرستان که مهد عالمان عامل، ادب، شهیدان و نخبگان برجسته است چرا باید این‌گونه آبروی این شهرستان برود؟

وی افزود: در این چند ماه اخیر مشکلات شورای شهر بابل باعث آبروریزی این شهرستان شده و حالا هم مساله دخالت نمایندگان و برکناری یک‌روزه مدیران انگشت نما شده است.

امام‌‌جمعه امیرکلا ادامه داد: چرا مسئولانی یک روزه نصب و حکمشان خشک نشده با دخالت برخی‌ها عزل می‌شوند، بر اساس چه معیار قانونی برخی از نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند؟

این مسئول تصریح کرد: آقایان با این‌گونه دخالت‌های غیرقانونی موجب توهین به افکار عمومی نشوند و در شرایطی که کشور نیازمند آرامش است با دخالت‌های بی‌جا بر خلاف آرامش افکار عمومی نباید حرکت کرد که متاسفانه برخی از افراد براساس رانت ایجاد شده در صدد قدرت‌نمایی خود هستند.

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: برهم زدن آرامش جامعه در این شرایط حساس نشان از جاهلیت مدرن است، برخی از جریانات سیاسی در کشور نشان دادند که تشنه قدرت هستند نه تشنه خدمت.

وی اذعان داشت: برخی می‌خواهند جایگاه علمی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بزرگ بابل را خدشه‌دار کنند و در این مسیر مردم کسانی را که موجب وهن آن‌ها می‌شوند و با آبروی آن‌ها بازی می‌کنند را نخواهند بخشید.

امام‌‌جمعه امیرکلا تاکید کرد: بابل با تقدیم بیش از ۱۷۰۰ شهید و ۴۴ سردار شهید با حرکت سخیف برخی‌ها انگشت نمای خاص و عام شد و در این شهرستان ماجرای شورای‌شهر، عزل و نصب‌های بی‌مورد موجب سرشکستگی مردم گردید و این افراد باید پاسخگوی بی‌حرمتی به مردم باشند.

بابائیان ادامه داد: مردم بزرگ بابل توهین به افکار عمومی این شهرستان را به وقت مقتضی پاسخ خواهند داد، برخی از نمایندگان پاسخ دهند که بر اساس چه معیار قانونی به خودشان اجازه دخالت در عزل و نصب‌ها را می‌دهند و به‌جای پیگیری حل مشکلات مردم، دنبال کارهای دیگر می‌روند.

وی افزود: چرا در دستگاه مهم تعلیم و تربیت دو بار در مدتی کوتاه افرادی منصوب شوند و هر دو بار با دخالت نماینده‌مجلس با آبروی افراد بازی می‌شود، اخلاق سیاسی و مدیریت در جامعه کمرنگ و موجب بی‌انگیزگی مدیران شهر شده، آیا با این نگاه می‌شود انتظار کار صحیح از مدیران داشت، مدیران باید براساس معیارهای ارزشی و قانونی منصوب شوند نه با اراده صاحبان زر و زور و قدرت.

این مسئول یادآور شد: بعضی‌ها می‌خواهند با لجاجت و قلدری بر مردم حاکم باشند اما مردمی که زورمداران را چهل سال قبل به زباله دان تاریخ انداختند، نباید در آستانه چهل سالگی انقلاب شاهد افرادی باشند که همان رویه قلدرمابانه را تکرار کنند، برخی با جهالت خود موجب سرافکندگی بیش از پیش مردم انقلابی و مومن بابل شدند.

حجت‌الاسلام بابائیان تاکید کرد: عزل و نصب براساس ارزیابی اداره کل صورت بگیرد و این رویه غلط یعنی دخالت برخی باید برای همیشه تعطیل شود، آیا با این نگاه‌ها و دخالت‌ها می‌شود کشور را اداره کرد، نمایندگان مجلس فقط وظیفه تصویب قوانین و نظارت بر امور کشور را دارند نه دخالت در عزل و نصب مدیران!

امام‌‌جمعه امیرکلا افزود: در حال حاضر با این رفتارها از شورای‌شهر بابل تا این ماجرای عزل و نصب‌ها مردم خجالت می‌کشند بگویند بابلی هستند، این شهرستان به واسطه نخبگان، جوانان پرشور و ظرفیت مدیران لایق، شایسته پیشرفت در حوزه‌های مختلف است.

وی در پایان گفت: مسئولان با بی‌تدبیری موجب خدشه به آبروی این شهرستان بزرگ نشوند، مردم شایسته خدمت هستند و حرمت این شهرستان شهید پرور باید حفظ بماند./بلاغ.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false