×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : همایش فصلی دهه کرامت کانون وقف و نذر و خیرین شهرستان ساری ، با حضور سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری ،حجت الاسلام خجسته فر معاون کانون های خدمت رضوی ،سید علی سلیلی تحلیلگر سیاسی و مدرس و استاد حوزه و دانشگاه ،تیمور عابدینی مسئول کانون وقف و نذر و خیرین و اعضای خادمیاران وقف و نظر در دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری برگزار گردید.

در این همایش حجت الاسلام خجسته فر معاون کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری خواستار انتخاب عرصه های خدمتی همسو با توانمندی خادمیاران ، فارغ از مسئولیت های سیاسی و اجتماعی شد.

معاون کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری گفت: خادمیاران با نگاه ترویج فرهنگ رضوی و حمایت و کمک به محرومین در انجام فعالیت های عرصه خدمتی خود فعال باشند.

وی با اشاره به اینکه کانون وقف و نذر و خیرین یکی از فعال ترین کانون های سطح شهرستان می باشد و به استمرار در حال انجام فعالیت می باشد.

سید علی سلیلی تحلیلگر سیاسی و مدرس و استاد حوزه و دانشگاه هم در این همایش با بیان ویژگی مومن از لسان امام هشتم (ع) گفت : آمادگی خادمیاران رضوی برای دفاع از هجمه بین المللی مجازی بخصوص ورود هوش مصنوعی ، که ترس‌ها و فرصت‌های نو ظهور پیدا کرد.

در ابتدا این مراسم تیمور عابدینی مسئول کانون وقف و نذر و خیرین از نحوه خدمت این کانون ، باتوجه به انتخاب آگاهانه خیرین در سامانه خدمتی مبنی بر کانون موضوعی( تخصصی ) و عرصه و مصداق های مربوطه توسط خود خادمیاران و فعالیت هفته ای شش ساعت و جمع آوری خیرات و مبرات خیرین خادمیار ازطریق کانون وقف و نذر و خیرین و سایر کانون‌های تخصصی و خیرین سطح شهر در جهت ترویح فرهنگ رضوی و محرومیت زدایی ، باتشکیل سه شورا ؛ شورای وقف و نذر  ، شورای خیرین و شورای سرگروهها مطالبی را بیان داشتند.

وی درخصوص شورای سرگروه ها افزود: در واقع ارکان اداری کانون وقف و نذر است و خیرین که با توجه به کثرت اعضای کانون و طبق آمار سه‌ماه اول سال جاری تعداد ۴۰۵ نفر به ۵ گروه تقسیم که هر گروه ۲ سرگروه فعالند.

 وی گفت ؛ با راه اندازی سامانه ، روزهای زوج در دفتر ۶ کاربر هستند که به امورات خادمیاری اعضای کانون پیگبری و وظایف تعریف شده در دو مقوله تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی کمک میکنند.

و ی کمک به جامعه هدف ازطریق خیرات با شعار هر خادمیار یک خیر و با جذب خیرات و مبرات خیرین تا امورات شخصی خادمیاران از جمله ، ثبت فعالیت‌ها و تایید خدمات جزء وظایف کانون وقف و نذر و خیرین می باشد.

در پایان این مراسم با لوح سپاس از ۱۳ خادمیار وقف و نذر و خیرین تجلیل شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false