×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حاج حبیب از یادگاران هشت سال دفاع مقدس درجلسه هم اندیشی داوران سبک ورزش رزمی کارن پرشین فایت استان مازندران که با حضور رحیمی ریاست سبک kpf ج.ا.ا ، موسوی رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان قائمشهر ، در سالن اجتماعات کانون پرورش و فکری آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر برگزار شد، با اشاره به دلبستگی عمیق مردم ایران به آرمان‌های ولایت و رهبری اظهار کرد: مردم ایران در کانون پرمهر ولایت و رهبری برای پیگیری اهداف انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

رئیس سبک کارن پرشین فایت مازندران با بیان این مطلب که امروز به برکت اندیشه بنیانگذار فقید انقلاب هیمنه امپریالیسم جهانی در حوزه قدرت سخت درهم شکسته شد و در عرصه جنگ نرم نیز اسلام سیاسی با اراده و محکم برابر قدرت شیطانی غرب ایستاده است گفت ؛ دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با توطئه شوم خود در صدد تخریب انقلاب و تحریف راه و رسم امام راحل برآمده‌اند و امروز باید با معرفی شخصیت والای امام راحل و عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب ، این توطئه شوم را خنثی کرد.

حاج حبیب با بیان اینکه قیام خونین ۱۵ خرداد و همزمانی آن با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف این قیام و نقش امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است گفت: سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل تنها زمانی برای برگزاری مراسمی با شکوه نیست بلکه از آن باید به منظور تبیین شخصیت امام خمینی (ره) و معرفی ایشان به نسل حاضر و نسل‌های آینده استفاده کرد.

وی گفت: امام خمینی (ره) انقلابی را به پیروزی رساند که برای تمام آزادی‌خواهان جهان الگو است.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امام خمینی (ره) سعادت را برای همه ملت‌ها و مسلمانان جهان می‌خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به پیروزی رساند، انقلابی که برای تمام آزادی خواهان جهان الگو بوده و هست.

وی افزود: کار عظیمی که حضرت امام خمینی (ره) انجام دادند نیاز به تحلیل و شناخت عمیق‌تر دارد و ما وظیفه داریم در نگهداری این امانت بزرگ و حمایت از این دستاورد عظیم کوشا باشیم.

حاج حبیب گفت: ویژگی خط امام متکی بر التزام به اسلام، تکیه بر مردم، برپایی عدالت اجتماعی، ایستادگی در برابر قدرت های استکباری و حفظ وحدت بود.
وی در مورد جایگاه امام راحل بین رهبران سیاسی جهان افزود: این انقلاب بی‌نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست؛ زیرا او نخستینی بود که دومین نداشت، شخصیتی دست نیافتی و جایگاه والای انسانی او جایگاهی دور از تصور و اساطیرگونه است.

وی گفت: مکتب امام خمینی الگویی برای آزادی خواهان جهان است که بیش از پیش با الگوگیری از این مکتب به مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آنان روی آورده اند.

این مسئول انقلابی با بیان اینکه امروزه باید وحدت و یکپارچگی سرلوحه فعالیت‌ها قرار بگیرد، و با این وحدت و یکپارچگی می‌توان برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد گفت: در دوران دفاع مقدس کمترین امکانات را نداشتیم، ولی امروز شهرک‌های موشکی ارتش و سپاه جغرافیای دشمن و استکبار را تهدید می‌کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false