×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی جعفری امام جمعه شهرستان سوادکوه (پل سفید) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، افزود: امام راحل (ره) موجب بیداری مسلمانان و یادآوری مبانی اسلامی شد.

امام جمعه پل سفید با بیان اینکه امام خمینی(ره) به پشتوانه اسلام انقلاب کرد و ایران را به یک کشور عزتمند و مقتدر تبدیل کرد، گفت : با گذشت چند دهه از رحلت حضرت امام (ره) می‌توان با قطعیت عنوان کرد که امام عشق و علاقه‌ای را در میان یک ملت ایجاد کرد و عشقی که امروز در ایران اسلامی نسبت به حضرت امام خمینی (ره) موج می‌زند یک عشق ذوقی ، سلیقه‌ای و یا نژادی نیست و ریشه در فطرت ما دارد.

جعفری بیان کرد: مردمی که عاشقانه در مراسم ارتحال حضرت امام حاضر می‌شوند در واقع عاشق استقلال و عزت خویش هستند و این راه سعادت را حضرت امام برای ما باز کرد.

امام جمعه پل سفید با تاکید بر اینکه مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی همچنان تداوم دارد گفت: مردم ما امروز عاشقانه مرید و مطیع رهبر معظم انقلاب هستند زیرا خواست ایشان ادامه همین خط است و راه سعادت ، نجات و عزت در دنیا و آخرت همین راه است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند جهاد تبیین است که امروز بیان دستاوردها برای نسل جوان واجب است.
امام جمعه پل سفید تصریح کرد: همه ما باید راه امام ، مکتب او ، اعمال امام صالح و حرکت دائمی ایشان را بشناسیم و ادامه بدهیم.

جعفری یادآور شد: امام تمام عمر خود را وقف اسلام و عزت مسلمین کرد و در نهایت همانطور که در وصیت خود فرمود دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری‏‎ ‎‏امیدوار به دیدار خدا شتافت.

این مسئول یادآور شد: این حضور ماندگار مردم نشان دهنده این است که این مردم همچنان دلداده او و پیرو جانشین برحق امام یعنی رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستند.

جعفری گفت: امام حق بزرگی بر ملت ایران و همه مسلمانان جهان دارد زیرا امام بود که ندای استکبارستیزی را سر داد و در مقابل ظلم ایستاد بنابراین نام امام تا ظهور بقیه الله همواره درخشان باقی خواهد ماند.

امام جمعه پل سفید در ادامه با گرامیداشت ۱۵ خرداد گفت: این روز مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی است و رژیم ددمنش پهلوی در این روز مردم بسیاری را به شهادت رساند و مردم هرگز فرار نکردند و ایستادند و کفن پوش شعار خود را سر دادند.

وی تاکید کرد: ۱۵ خرداد باید تبیین شود و نسل جدید بدانند که ۱۵ خرداد چه اتفاقی در کشور افتاد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false