×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رضاپور مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای هماهنگی سازمان اظهار کرد: گاهی اوقات انسان کاری را بر عهده می گیرد و اینکه آن کار را بعنوان یک وظیفه اداری با حداکثر توان یا حداقل توان انجام دهند یکطرفه قضیه است و گاهی انسان فراتر از توان کار می‌کند که این دو باهم متفاوت است.

وی با بیان اینکه مسوول بودن به معنای پاسخگو بودن است و مسوول باید با هدف مشخص و تعهد کار کند‌، گفت: در فضای کاری وقتی مسوولیت می‌پذیریم به این معنی است که خود را باید در مقام پاسخگویی قرار دهیم.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: برخی مدیران گاهی در زمان مسوولیت با چند تشر کار را رها می‌کنند اما نباید با توجه به فشارهای کاری از کار کناره گیری کرد.

وی با بیان اینکه باید عازم و جازم باشیم و محکم پای تصمیم خود بایستیم، گفت: فرد سست بنیان و ترسو هرگز به جایی نمی‌رسد و لازمه کار درست، شجاعت و جدی گرفتن کار و مسوولیت است.

رضاپور افزود: در جهاد کشاورزی نیازمند افراد شجاع در تمامی سطوح کاری هستیم و باید مواظبت کنیم تا افراد غیرتخصصی برای این مجموعه تصمیم‌های تخصصی نگیرند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: اگر قرار بود جهاد کشاورزی ناکارآمد باشد باید در شب عید که این مجموعه شبانه روزی در تکاپو و تلاش بود این حرف را می‌گفتید و الان زمان این حرفها و بهانه‌ها نیست.

وی با بیان اینکه چرا جهاد کشاورزی باید تاوان بی تعهدی و ناکارآمدی بقیه دستگاه‌ها را پس دهد، گفت: ما در ساختار و شرایط خوبی قرار داریم و جهاد کشاورزی نیاز به تغییر ندارد، مازندران نیاز به ثبات دارد و ثبات نیازمند همگرایی است تا رو به جلو حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: به صراحت اعلام می‌کنم از هیچ گزینه ای برای مدیریت جهاد کشاورزی مازندران حمایت نمی‌کنم چراکه همکاران جهاد کشاورزی مازندران به درستی و با تلاش شبانه روزی در حال کار کردن هستند و نباید ناکارآمدی و ضعف بقیه را به مازندران تعمیم داد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false