×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در همایش سفیران هدایت، آزادسازی خرمشهر را فتح الفتوحات و عنایت الهی برشمرد و افزود: خرمشهر با فداکاری‌های بسیار آزاد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، انتخابات را یک رفراندم برشمرد و گفت: حضور مردم آری دوباره به رهبری، نظام، قانون اساسی و به این معناست که ما اجازه نمی‌دهیم متجاوزین در کشور ما دخالت کنند.

وی در رابطه با انتخابات و با اشاره به تحقق آرزوی رهبری گفت: ما شاهد مشارکت حداکثری و کم‌سابقه و شرکت بیش از ۴۱ میلیون نفر بوده‌ایم و کدام انقلاب و خیزش را سراغ داریم که بعد از ۳۸ سال بتواند مردم را  اینچنین به کف خیابان، حسنیه‌ها و مدارس بیاورد و استقبال عظیم مردم را داشته باشد.

طبرسی با تشکر از حضور مردم در این انتخابات گفت: از دولت دوازدهم انتطار داریم تا ۸ نکته‌ای که مقام رهبری فرمودند را اجرا کنند تا ما جامعه‌ای سالم، اسلامی، مدنی و علوی داشته باشیم و اشتغال و تولید که جزو برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است در این چهار سال محقق شود.

وی با اشاره به روایت امام صادق مبنی بر نیاز همه مردم به امنیت، عدالت و رفاه گفت: روحانیت کل کشور، انتظاری جز این ندارند که کشور سروسامان یابد، چرخه تولید بچرخد تا مردم نیازمند نان شب نباشند، اسلام ناب پیاده شود و مردم در سایه جمهوری اسلامی از رفاه، عدالت، آسایش و امنیت برخوردار باشند.

طبرسی با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان آن را آغاز سال عبادی برای مردم برشمرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false