×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سردار محمد حسن بابایی فرمانده سپاه مازندران ظهر چهارشنبه، در جمع نیروهای مسلح استان مازندران، در لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، با اشاره به سخنان بنیان‌گذار انقلاب گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و فتح خرمشهر فتح خاک نیست.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در رابطه با خرمشهر مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، افزود: هنوز بعضی از شهرهای ارزشی و معنوی و ارزش‌های ما در معرض دستبرد و بعضاً اسارت است، لذا باید آنها را آزاد کرد.

وی با بیان اینکه خرمشهرها در پیش است، نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است، افزود: ما در ماه گذشته جرقه‌هایی از آن را دیدیم که چطور ارزش‌های ما در رقابت‌های انتخاباتی مورد طعنه قرار گرفت و موجب خوشحالی دشمنان شد.

بابایی افزود: این امر،  بسیار برای ما سخت‌تر از جنگیدن در مقابل داعش و گروهک‌ها است؛ البته ویرانی جنگ نظامی را ندارد، بالعکس آبادانی به دنبال دارد اما سختی‌اش بیشتر است.

وی با اشاره به نامگذاری امروز به روز مقاومت گفت: تجربه در تاریخ متراکم است که با مقاومت پیروزی بدست می‌آید و نه با سستی و ترس و درس خرمشهر، طبق فرمایشان رهبری، این است که مبارزه مجدانه توام با ایمان با پیروزی همراه خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد ۲۲۹ شهید استان مازندران در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و قهرمان شهر خرمشهر که ۵۷۸ روز در اسارت بودند اما مقاوم ایستادند، افزود: اگر شهر سقوط کرد، ایرادی ندارد چرا که آن را بازپس می‌گیریم اما مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false