×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 

به گزارش رخداد شمال ؛ هم اندیشی انجمن اولیا ء و مربیان دبیرستان دخترانه ابوریحان ساری با حضور دکترنجاریان عضو شورای شهر ساری ؛ سرکار خانم گرزین مدیر مدرسه و اعضای انجمن برگزار گردید.

در این جلسه دکتر نجاریان با بیان این مطلب که مدرسه نهاد اجتماعی است گفت : گروه های اجتماعی باید در بر طرف کردن مشکلات مدارس مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه درکشورهای مختلف دنیا از جمله شهرداری ها و خیرین و کمک دیگر نهادها متولی اداره مدارس هستند، بیان کرد: در کشورما هم بی شک مدارسی موفق هستند که علاوه بر وجود متولیان توانمند و دلسوزدر آموزشگاه اولیای منتخب هم در تصمیم گیری ها مشارکت و همدلی داشته باشند.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه دبیرستان دخترانه ابوریحان ساری از موفق ترین مدارس ما در عرصه مسابقات علمی، فرهنگی و آموزشی بوده است، افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری یکی از اقدامات انجام شده در سال تحصیلی این مدرسه بوده است.

خانم گرزین مدیر دبیرستان ابوریحان ساری با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان می‌توانند به ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مدارس کمک کنند، گفت: انجمن اولیا و مربیان کمکهای شایانی را می توانند در بخشهای مختلف از جمله نحوه آموزش از لحاظ کمی و مسائل عمرانی، رفاهی انجام دهند.

وی گفت : خوشبختانه با حضور اولیاء مسئولیت پذیر، موفقیت های خوبی را کسب کردیم و از والدین انتظار داریم با توجه به حساسیتی که فرزندان آنها در این سن دارند با مدرسه ارتباط خوبی داشته باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false