×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ محمداسماعیل امام‌زاده نماینده آستان قدس رضوی استان مازندران در ششمین همایش خادمیاران استان مازندران که به میزبانی شهرستان برگزار شد با بیان این مطلب که امام رضا امام مهربانی و امام رئوف است گفت:همه ما خادم افتخاری امام رضا (ع) هستیم و باید خدمتگزاری به این مردم را یکی از توفیقات الهی بدانیم .

نماینده آستان قدس رضوی استان مازندران مهمترین فعالیت و برنامه های آستان قدس رضوی استان مازندران را در زمینه های فرهنگی، شناسایی محرومین و زیارت اولی ها  دانست و گفت :از همه کسانی که مخالف کار ما هستند دعوت می کنیم تا به جمع ما بپیوندند.

وی گفت: دفاتر نمایندگی آستان‌قدس رضوی در استان‌ها با هدف گسترش فرهنگ زیارت، که جان‌مایه فرهنگ رضوی است، آغاز بکار کرده و خدمت بی‌شائبه به محرومان با استفاده از ظرفیت خادمیاران شهرستانی را وجهه همت خویش قرار داده‌اند.

امام زاده با اشاره به فعالیت این دفاتر در حوزه امور محرومان، وقف و نذر، امور خادم‌یاری و فعالیت‌های فرهنگی، اظهار داشت: محور فعالیت را مساجد و محلات تشکیل می‌دهند که با افتتاح کانون خادم‌یاری مساجد در نقاط پرجمعیت شهر و روستا، خدمت به جامعه هدف آغاز می‌شود تا حلقه وصلی بین خیران و محرومان باشند.

 نماینده آستان قدس رضوی استان مازندران عنوان کرد؛ همه ما باید سفیران فرهنگی رضوی باشیم که تا کنون ۳ هزار خادم یار ثبت نام شدند و انتظار ما این است تا پایان سال جاری ۴۵ هزار خادم یار جدید در استان مازندران جذب شوند.

سید عباس حسینی نژاد مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری هم در ششمین همایش خادم یاران استان مازندران با بیان این‌که همه نیروها با مشارکت افتخاری خادمیاران حضرت شدند افزود: آنچه که در نمایندگی‌ آستان‌قدس رضوی ساری موج می‌زند، عشق و دلدادگی به ولایت و حضرت رضا علیه‌السلام است که خادمیاران با افتخار نسبت به خادمی خود، به رفع محرومیت از خانواده‌های نیازمند می‌پردازند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false