×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مجمع سالانه کارن پرشین فایت ج.ا.ا با حضور گرند مستر مسعود رحیمی ریاست سبک، رضازاده مشاور عالی سبک، زینت السادات صالحی نائب رئیس بانوان سبک و با حضور اعضای هیات رئیسه و شورای راهبردی ، روئسای سبک استان ها ، نوابین و دبیران ، مسئولین کمیته و دبیرانشان به میزبانی سبک استان گلستان برگزار گردید.
در این مراسم زینت السادات صالحی نایب رئیس بانوان سبک کارن پرشین فایت کشور از برنامه ریزی برای سال جاری در راستای حضور بیشتر و پررنگ تر ورزش کارن پرشین فایت در سطح کشور خبر داد و گفت: کارن پرشین فایت یک ورزش پرطرفدار و مهیجی است و هم اکنون وضعیت ما در استان هایی که مسئول داریم رو به رشد است.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات دانش آموزی جهت پرورش استعدادها انجام شده است ، تصریح کرد: استعدادیابی به ویژه در رده نونهالان باید از سطح مدارس و از جانب آموزش و پرورش آغاز شود.
صالحی به برگزاری مسابقات کشوری در سال گذشته به میزبانی استان مازندران اشاره کرد و افزود: برای حضور در مسابقات کشوری روئسای محترم استان ها باید تلاش بیشتر داشته باشند تا فایترها آمادگی خود را بالا ببرند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false