×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ بنیانگذار و ریاست سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران در مجمع سالانه که به میزبانی استان گلستان برگزار شد با بیان این مطلب که یکی ازاهداف ورزش رزمی کارن پرشین فایت ایجاد درآمد پایدار برای کشور است گفت: خوشبختانه این اتفاق خوب را داریم پیگیری می کنیم و درآمدهای ایجاد شده به توسط کمیته بازاریابی بخشی ازهزینه‌ها را تأمین می‌کند.

ریاست سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: این رشته در سال گذشته دررده‌های مختلف سنی موفق شد که تمرینات ومسابقات خودش روبه صورت مجازی و حضوری برگزارکند.

وی افزود:با برنامه های مدونی که داریم ان شاالله بتوانیم ،به عنوان یک شاخص از نظام اسلامی در سطح کشور و جهان مطرح شویم.

گرند مستر رحیمی ، سبک استان مازندران را از جمله سبک های فعال کشور و عملکرد آن را قابل قبول دانست و گفت: یکی ازاستان‌های مستعد ورزش‌های رزمی ، استان مازندران به شمار می‌رود.

این مسئول با اشاره به پراکندگی خوب رزمی کاران درسطح کشورتصریح کرد: رزمی کاران ما توانستند درجایگاه خوبی درفدراسیون قراربگیرند.

استاد رحیمی با بیان اینکه سطح رقابت میان ورزشکاران این رشته در سراسر ایران افزایش یافته است ، بر ضرورت ارتقای دانش فنی کی پی اف تأکید کرد و گفت : در سال جاری کلاس مربیگری و داوری تخصصی برگزارخواهیم کرد.

این مسئول با یادآوری وجود حامیان مالی قدرتمند درکشتی و والیبال ، خاطرنشان کرد:سبک کارن پرشین فایت کشور از جمله سبک هایی است که هیچ اسپانسری ندارد.

ریاست سبک تصریح کرد ؛درآمد پایدار ،باید براساس برنامه ریزی درازمدت و قابل اتکا باشد ، و باید طوری فعالیت کرد که طی سال‌های آینده ،سبک استانی ما بی‌نیاز از کمک و اسپانسر اداره شوند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false