×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید محمد علی رضازاده مشاور عالی سبک کارن پرشین فایت ج.ا.ا در مجمع سالانه که به میزبانی استان گلستان برگزار شد گفت: برای فعال تر شدن مجموعه باید اهتمام جدی صورت گیرد.

مشاور عالی سبک وظیفه صیانت از نیروی انسانی را به عنوان یک وظیفۀ اصلی و راهبردی این سبک دانست و گفت : در ترسیم چشم انداز چهار ساله ورزش کارن پرشین فایت برنامه راهبردی و عملیاتی خود را در جهت توسعه و بالندگی کمی و کیفی ابعاد گوناگون این ورزش ، در محورهای اساسی ، استعداد یابی ، آموزش و نخبه پروری و همچنین دربعد همگانی و توسعه با توجه ویژه به استان های تابعه ارائه نماییم.

رضازاده با تأکید بر لزوم تلاش همه جانبه روئسای سبک استان ها برای فعال کردن این مجموعه برای استفاده از ظرفیت تمامی کمیته های آن و رسیدن آن به مرحله سودآوری دانست.

مشاور عالی سبک تصریح کرد: سبک کارن پرشین فایت با پشتوانه مربیان آگاه و دلسوز و خیل عاشقان مصفا به این ورزش انسان ساز شکل یافته و رسالت مهم و ارزشمند ترویج فرهنگ این ورزش را عهده دار است و باید اقدامات لازم برای تحقق این امر مهم جزء اولویت کاری قرار گیرد و بر اساس ضوابط و خط مشی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان ها فرآیند برنامه ریزی ، نظارت و اداره امور در سطح استان ها را رهبری نماییم.

رضازاده یکی از مهمترین برنامه های این سبک را توجه به رشد و توسعه این رشته از طریق تعامل با نهادهای آموزشی دانست و تصریح کرد: در راستای رشد و توسعه کارن پرشین فایت حضور در مسابقات مختلفی که بر اساس تقویم ورزشی سال برگزار میشود را در اولویت قرار داده ایم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false