×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: امروز هنر معلم تدریس نیست بلکه تأثیری است که می تواند بر روی دانش آموز بگذارد.

به گزارش رخداد شمال؛ اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران در همایش فصلی مدیران مدارس قائمشهر اظهار داشت: یکی از ارکان اساسی آموزش و پرورش، معلم است و بی شک معلمان با آراستگی ظاهری و درونی الگویی مناسب برای دانش آموزان هستند.

وی با بیان اینکه آراستگی های ظاهری انسان و نحوه پوشش او زمینه و عامل مهمی در جلب توجه افراد به شمار می آید، افزود: معلم باید به لحاظ علمی و اخلاقی توانمند و به لحاظ ظاهری آراسته باشد تا بتواند بر روی دانش آموزان تأثیر مثبت زیادی بگذارد.

معاون متوسطه آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه مدیر باید چالش پذیر باشد و به استقبال خطرات برود، تصریح کرد: اگر مدیر بخواهد از مجموعه اش صدایی بلند نشود و مدرسه بی دردسر اداره شود، در واقع ضعف ها را پوشانده، تهدید ها را خاموش کرده، فرصت ها را از دست داده، به نقاط قوت دست پیدا نکرده و کاری را به شکوفایی نرسانده است.

نظری با بیان اینکه مدیر باید فرصت ها را دریابد وبا تهدید ها به مقابله برخیزد، خاطر نشان کرد: مدیر هنگامی در میان همکاران خود احترام کسب می کند که تصمیم گیری های منطقی داشته باشد، اقرار به اشتباه را سرلوحه کار خود قرار دهد، مسائل سازمان و زیردستان را بر مسائل شخصی خود برتر بداند و همیشه حرف حقیقت را بازگو کند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث مهم پروژه مهر یادآور شد: پروژه مهر یک حرکت ملی و اسلامی و متعلق به همه آحاد مردم است که در رأس این پروژه مدیران قرار دارند.

وی اضافه کرد: پروژه مهر نماد بهره وری و چکیده ای از هماهنگی، سازماندهی و ارزشیابی است.

نظری همچنین به معضل کلاس های خصوصی اشاره کرده و گفت: متأسفانه این روزها کلاس های خصوصی بسیار زیاد شده و هزینه بی شماری صرف این کلاس ها می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در آماری که سال گذشته در سطح استان گرفته شد مبلغ ۲۷ میلیارد تومان برای کلاس های تقویتی و خصوصی هزینه شد که به ترتیب شهرستان ساری رتبه اول و قائم شهر رتبه دوم را کسب کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false