×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن بازدید از مدرسه شاهد شهید جهانیان فریدونکنار اظهار کرد:مهم ترین هدف پروژه مهر رشد کیفی فرایند تعلیم و تربیت در مدارس است

وی اظهارکرد: پروژه مهر فرآیند برنامه‌ریزی و مدیریت فعالیت‌های آموزش و پرورش به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد نیروی انسانی، بهینه‌سازی فضاهای آموزشی و تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی پرشور مدارس است که لازم است همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه مشارکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: امیدواریم با تلاش همکاران و دستگاه‌های اجرایی مربوط در سال تحصیلی جاری شاهد سال تحصیلی بانشاط و متفاوتی در استان باشیم.

نیکزاد به ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مشارکت نهادها و مردم در آموزش و پرورش می‌تواند این نهاد مقدس را یاری کند، زیرا آموزش و پرورش متعلق به همگان است و پیشرفت و تعالی آن نیز باعث پیشرفت و تعالی جامعه می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی های انجام شده در قالب پروژه مهر، مهری پرنشاط در سال تحصیلی جدید در ابعاد آموزشی و پرورشی برای آینده سازان این مرز و بوم رقم خواهد خورد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false