×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سرهنگ داود قاسمیان ، معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا ، در گفتگو با خبرنگار رخداد شمال از برخورد با خودروهایی که از ال ای دی ها و چراغ چشمک زن مشابه پلیس استفاده می کنند خبر داد و گفت : استفاده از تجهیزات و ابزارهای ترافیکی مانند آژیر ، چراغ گردان های ثابت و سیار و.. همواره برای بالا بردن راندمان توان عملیاتی از ضروریات می باشد که پلیس با استفاده از این ابزارها مأموریت خود را به نحو مطلوب انجام می دهد ، به طوری که این ابزارها از سوی مردم و رانندگان قابل شناسایی بوده و در هنگام استفاده از آن توسط پلیس ، مردم به این فرمان ها احترام و آن را اجرا می نمایند.

سرهنگ قاسمیان با اشاره به استفاده برخی از شهروندان از تجهیزات پلیسی در خودروهای شخصی ، بیان کرد: اخیراً برخی از شهروندان تعمداً و یا در اثر عدم آگاهی از عواقب قانونی آن خودروهای شخصی خود را به چراغ گردان های آبی و قرمز تجهیز نموده و یا چراغ های خودرو را به صورت چشمک زن تنظیم می کنند که برخلاف قوانین و مقررات بوده و بعضاً پیگرد انتظامی و امنیتی دارد که لازم است شهروندان از این اقدام اجتناب کرده و آن را از خودروی خود حذف نمایند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: ممکن است برخی شهروندان ، آن را به عنوان زیبایی و اسپرت خودروی خود تلقی کنند اما باید توجه داشته باشند که این تجهیزات انحصاراً در اختیار پلیس و نیروهای امدادی بوده و هرگونه سوء استفاده از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

سرهنگ قاسمیان در پایان از توقیف خودروهای شخصی مجهز به تجهیزات پلیسی خبر داد و خاطر نشان کرد: برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده با موارد فوق با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد که علاوه بر جریمه و توقیف به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false