×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ همایش بزرگ تجلیل از مربیان ورزشی رشته رزمی k.p.f استان مازندران با حضور استاد بزرگ مسعود رحیمی رئیس سبک کشور ، مرادی دبیر و رضازاده مشاور عالی سبک ایران و همچنین با حضور پر رنگ اعضای محترم شورای راهبردی و مسئولین کمیته های کشوری ، با همراهی خانواده های این ورزش رزمی در سالن همایش بیمه ایران استان مازندران برگزار گردید.

در این مراسم سید محمد علی رضازاده مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران دراین همایش گفت: در جهت جذب و شناسایی استعدادهای دانشآموزان نخبه در این رشته پر مهیج و طرفدار طرح استعدادیابی را در مدارس سراسرکشور جزء برنامه هایمان داریم.

مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری در ۶ ماهه سال اول ۹۸ به میزبانی استان مازندران اظهار کرد: با هدف توسعه ورزش کشور به خصوص در رشته k.p.f اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: در این راستا سعی کردیم با حضور مدرسان ؛ کلاسهای مربیگری و داوری را برگزار کنیم.

مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در مدتی که این ورزش را اداره میکنیم از هیچ تلاشی برای رشد این رشته ورزشی دریغ نمیکنیم و سعی داریم که این رشته پر طرفدار را به جایگاه واقعی و اصلی خود در کشور برسانیم.

رضازاده نقش ورزش را مهم دانست و گفت: به طور کلی طرح استعدادیابی ورزش باید در مدارس سراسر کشور اجرا یی شود و تحقق این امر همت و تلاش آموزش و پرورش را در جهت نشان دادن ارائه این ورزش مفرح به دانشآموزان میطلبد.

مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جذب نخبگان این رشته رزمی در مدارس استانها را از مهمترین اهداف اجرای این طرح در کشور دانست و گفت: با اجرای این طرح دانشآموزان مستعد در این ورزش شناسایی و معرفی میشوند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false