×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ معین مهدی لموکی معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر مازندران برای جمع‌آوری کمک‌ها به مردم سیل‌زده در سطح ۲۱ شهرستان مازندران برپا شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر مازندران درباره حمایت از مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از روز گذشته پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر مازندران برای جمع‌آوری کمک‌ها به مردم سیل‌زده در سطح ۲۱ شهرستان مازندران دایر شده است.

وی افزود: تعداد پایگاه‌ها نیز براساس تصمیم‌گیری مسؤولان شهرها افزایش می‌یابد که تاکنون با توجه به بازدید به عمل آمده در شهرستان‌های آمل و فریدونکنار سه پایگاه برپا شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه فرآیند کمک‌ها شامل جمع‌آوری، هدایت و تقسیم کالاها است، اضافه کرد: درخواست ما از مردم نوع‌دوست مازندران این است در حال حاضر بیشترین نیاز مردم شامل پتو، زیرانداز، موادغذایی با تاریخ انقضای دست‌کم ۶ ماه ترجیحا خشک و همچنین پک بهداشتی است.

لموکی تصریح کرد: درخواست ما از مردم مازندران این است از اهدای لباس پرهیز کنند چرا که مردم مناطق بومی دارای پوشش متفاوت هستند و در حال حاضر لباس در اولویت نیست.

وی ادامه داد: اگر کمک‌ها به‌صورت نقدی باشد هر چند با مبلغ پایین، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false