×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهور مازندران در همایش بانوان فرهنگ یار در ساری با اظهار اینکه افتخار پلیس این است که از حضور اقشار مختلف از جمله بانوان برای مسائل ترافیکی استفاده کند، افزود: بانوان مظهر نظم و انضباط و مهر و محبت هستند که می‌تواند در مسائل انضباط ترافیکی کمک کننده باشد.

وی افزود: بانوان فرهنگ یار به عنوان سفیران فرهنگی در حوزه ترافیک هستند و باید با کمک یکدیگر، میزان حوادث را کاهش دهیم.

سرهنگ باقری با اظهار اینکه همه باید براساس وظایف نسبت به رعایت انضباط ترافیکی و کاهش تصادف اقدامات اساسی داشته باشیم، گفت: امروز پلیس به تنهایی نمی‌تواند برای کاهش حوادث ترافیکی کاری کند و باید همه اقشار به کمک پلیس بیایند.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه یک میلیون و ۶۶۶ هزار نفر از جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند، خواستار استفاده از ظرفیت این قشر به عنوان فرهنگ یاران پلیس در استان شد و گفت: از سال ۹۳ تا ۹۷ بالغ بر ۱۳۲ هزار نفر از بانوان استان گواهینامه رانندگی دریافت کردند وشمار بانوان برای دریافت گواهینامه روز به روز افزایش یافته است.

وی با اظهار اینکه ۱۰ درصد تصادفات استان مازندران مختص بانوان است، تصریح کرد: ارتقای رفتار صحیح و ایده آل ترافیکی با نقش گسترده بانوان محقق می‌شود تا بتوانیم به اهداف مدنظر برسیم.

سرهنگ باقری کاهش سوانح رانندگی را از دیگر اهداف برشمرد و گفت: ماحصل نظم و انضباط منجر به کاهش حوادث ترافیکی خواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false