×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر حسین کرمانیان رئیس دانشکاه آزاد اسلامی مازندران در نشست خبری با اظهار این که این دانشگاه همسو با طرح پویش “ایران همدل” مقام معظم رهبری با همکاری اساتید ، کارکنان و بسیج دانشجویی اقدام به تهیه ۶۰۰بسته معیشتی کرده است، گفت: در پی مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا بسیاری خانواده ها به صورت جدی در تامین ارزاق عمومی دچار چالش شدند.

رئیس دانشکاه آزاد اسلامی مازندران تصریح کرد: مقام معظم رهبری با دستور اجرای پویش همدلی مفهوم مواسات را در جامعه‌ اسلامی فراگیر کرده اند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به رغم تنگناهای مالی در یک اقدام مشارکت جویانه دانشجویان، اساتید و کارمندان در این طرح شرکت کرده است.

وی با بیان این نکته که همه منابع دانشگاه آزاد اسلامی از محل شهریه دانشجویان است ، پس به طور یقین بسته های معیشتی و افطار دهی با مشارکت تک تک کارکنان ، اساتید و دانشجویان تهیه شده است، تصریح کرد: بسیج دانشجویی با مشارکت دفتر نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه در استان خانواده های نیازمند را شناسایی و توزیع بسته های معیشتی را انجام می دهند.

کرمانیان وجود ۴۳هزار دانشجو و سه هزارو ۲۰۰ هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در مازندران را ظرفیت بزرگ برای استان دانست و گفت : توجه به دانشجویان و خانواده های بی بضاعت آنان نیز از دیگر اقدامات جدی دانشگاه است.

وی ادامه داد: کمک به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته فرصت بی نظیر و یک امتحان بزرگ خودسازی است تا در ماه سخاوت و مهمانی خدا با همدلی و عدالت گام موثری دربهبود وضعیت معیشتی هموطنان نیازمند برداشته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران همچنین در بخش دیگری به توجه ، مشارکت و احساس مسئولیت این دانشگاه در کمک به شکست کرونا در استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر کمک ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون تومانی ، تهیه فیلم های آموزشی بهداشتی و مقابله با کرونا ، ۷۰۰ آزمایشگاه تحت پوشش این دانشگاه نیز در تولید محلول ضد عفونی ، الکل و ماسک های بهداشتی کمک شایانی به ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل داشته اند.

کرمانیان با توضیح این که دانشجویان و اساتید خلاق دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری شرکت های دانش بنیان در صدد تولید واکسن و دارو ویروس کرونا نیز هستند، گفت: تولید دستگاه تنفس مطابق با استاندارد های جهانی و مورد تایید وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در مرحله تولید انبوه قرار گرفته است.

وی به وضعیت تدریس و تحصیل دانشجویان به صورت آموزش در فضای مجازی در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری استادان همه دروس در رشته های مختلف دانشجویی آموزش به صورت مجازی طبق یک برنامه ریزی مدون از اسفند سال قبل تا کنون در حال انجام است و خللی در تحصیل بوجود نیامده است.

کرمانیان گفت:همه برنامه ریزی ها نیز در زمینه فعالیت عملی و امتحانات دانشجویان نیز انجام شده است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false