×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران همزمان با شب‌های احیاء رمضان ۱۰‌هزار بسته معیشتی را در قالب رزمایش کمک مومنانه با مشارکت کانون‌های مساجد استان تهیه و توزیع آن را از امروز آغاز کرده است.

سید عباس حسینی نژاد مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان ساری با اظهار این که کمک‌های مردمی برای توزیع بین آسیب‌دیدگان بیماری کرونا در راستای لبیک به فرمان رهبری آغاز شده است، گفت: بسته های معیشتی با همکاری کانون های مساجد شهرستان های استان بین افراد و خانوارهای نیازمند شناسایی شده ،توزیع می شود.

حسینی نژاد در حاشیه برگزاری مراسم توزیع بسته های معیشتی آستان قدس رضوی در محل مصلی ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود :در راستای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، ۴۰۰بسته معیشتی مربوط به شهرستان ساری است.

وی به فعالیت ۵۱کانون مساجد در مناطق محروم شهری و روستایی در شهرستان ساری اشاره کرد و ادامه داد: اعضای کانون مساجد همه خانوارهای نیازمند را از قبل شناسایی کرده و این بسته ها به صورت مستقیم در درب منازل این افراد تحویل می شود.

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان ساری گفت: رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب از ابتدای ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط کشور آغاز شده است و آخرین مرحله آن در عید فطر خواهد بود.

حسینی نزاد یاد آور شد ؛ در همین راستا علاوه بر همکاری مردم مومن و خیر استان مازندران ،نهادهای دولتی و غیر دولتی تا کنون چندین رزمایش کمک مومنانه را با تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن بین اقشار مختلف کم درآمد استان برگزار کردند.

از سوی دیگر همزمان با شیوع ویروس کرونا دولت نیز علاوه بر اجرای برنامه های بهداشت و سلامت محور به پایه های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه چندین بسته حمایتی معیشتی یارانه ای را تعریف و عملیاتی کرده است تا خانواده های نیازمند دچار چالش بیش از حد نشوند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false