×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ سید عباس حسینی نژاد مسول خادمیاران رضوی ساری در همایش فرهنگیان خادمیار ساری با بیان اینکه معلمان پشرو ترویج فرهنگ رضوی هستند گفت: شبیه خون فرهنگی در جامعه ما شتاب فزاینده ای گرفته است لذا باید با تلاش و توجه و برنامه ریزی بتوانیم علایق و فرهنگ و رفتار امام رضایی را در جامعه رایج نماییم.

وی کمک به نیازمندان و فرهنگ سازی رضوی را دو بال ارتقای جامعه دانست و افزود: کانون تعلیم و تربیت رضوی ساری از موفق ترین کانون ها بوده اما انتظارات از معلمان بسیار است و تحول رضوی در جامعه را باید به منصه ظهور برسانیم.

حسین نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: باید همه جا جامعه را محضر و حرم اما رضا بدانیم و به عنوان یک خادمیار در هر جایی که حضور داریم در خدمت امام مهربانی ها باشیم و فرهنگ رضوی را گسترش نماییم.

وی با اشاره به آشنا نمودن خادمیاران کانون تربیت به وظایف و فعالیت‌شان افزود: باید حساسیت های ویژه ای در وظایف مان داشته باشیم تا به اهداف مورد نطر خود برسیم.

بادله مسوول کانون تعلیم و تربیت خادمیاران ساری نیز در این جلسه با بیان این مطلب که گزارش نویسی و آموزش از مهم‌ترین فعالیت خادمیاران می باشد گفت:
ما راه خادمیاری را به دلخواه خود انتخاب نموده ایم و انجام وظیفه در راه خدمت به امام رضا وظیفه اصلی مان است.

بادله افزود : شناسایی دانش آموزان کم برخوردار ، دسته بندی خادمیاران با توجه به تخصص های مورد نظر ، تشکیل کلاس های لازم در نقاط مختلف برای دانش آموزان در نقاط مختلف شهر، تشکیل کلاس آموزش برای معلمان ، تنظیم برنامه های کوتاه مدت ، بلند مدت و میان مدت برای آموزش و در نتیجه تشکیل آموزشگاه رضوی برای خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار ، تشکیل جلسات متعدد برای خادمیاران و انتقال مشکل ، تشکیل شورای تعلیم و تربیت و بررسی مشکلات و شناسایی و رفع آن از مهم‌ترین فعالیت های ماست

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false