×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، در گردهمایی یاران حاج‌قاسم در محل مصلای امام علی (ع) استان کرمان که با سخنرانی سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مشترک برگزار شد، سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری مدال‌ قهرمانی قهرمانان مازندرانی را به خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کردند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین اظهار داشت: باید مکتب و مدرسه درس‌آموز شهید حاج قاسم سلیمانی را با اندیشه زیبای او تشریح و تبیین کرد تا مصونیت برای کشور ما به‌وجود آورد.

سردار حسین معروفی ادامه داد: سردار سلیمانی هر ساله فرماندهان دوران دفاع مقدس را دور هم جمع می‌کرد تا یکدیگر را ببینند و از حال هم با خبر باشند و با پیشکسوتان‌مان می‌توانیم مکتب حاج قاسم را تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری آیین‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به صورت مردمی است ، ابراز داشت: برنامه‌ها در سراسر استان کرمان توزیع شد و برنامه‌های محوری و ملی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 

معروفی با تاکید بر اینکه کرمان باید به عنوان پایتخت مقاومت معرفی شود ، اضافه کرد: تاکنون ۵۵ ملیت به زیارت مزار حاج قاسم آمده‌اند و شب گذشته ۸۰ نفر از عراق به کرمان آمدند تا مزار شهید سلیمانی را زیارت کنند.

فرمانده سپاه ثارالله همچنین از آغاز هفته مقاومت با قرائت دعای کمیل و ندبه ، ویژه‌برنامه لحظه شهادت با حضور مردم از سراسر ایران ، ویژه‌برنامه‌های روزانه و شبانه در گلزار شهدا ، ویژه‌برنامه‌های بیت‌الزهرا (س) حاج قاسم ، پویش ختم قرآن و ویژه برنامه زائران حاج قاسم خبر داد.

معروفی بیان داشت: ویژه‌برنامه سلیمان سلامت ، همایش بین‌المللی مقاومت ، گردهمایی بانوان ، گردهمایی فرزندان شهدا ، یاران ثاراللهی حاج قاسم ، همایش نخبگان و اساتید و برگزاری یک برنامه محوری و ملی در شهرستان‌های تابعه استان کرمان از دیگر برنامه‌هاست.

وی از اسکان زائران حاج قاسم در کرمان خبر داد و یادآور شد: بیش از ۱۰۰ موکب مردمی در شهرستان کرمان فعالیت می‌کند که بیش از ۷۰ موکب در محل گلزار شهدای کرمان دایر شده است.

معروفی همچنین یکی از ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مردم‌داری و مردم‌نوازی برشمرد و ابراز داشت: توزیع ۳۰ هزار کمک مومنانه ، توزیع ۶۵ سری جهیزیه ، آزادی ۶۳ زندانی ، افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی ، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی ، ایجاد تالار حاج قاسم در موزه دفاع مقدس ، پویش نذر خون ، پیگیری طرح جامع ملی و بین‌المللی گلزار شهدای کرمان ، برگزاری جشنواره‌ها ، تولیدات فرهنگی ، هنری و رسانه‌ای از دیگر اقدامات است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false