×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران ؛ مهندس برارزاده مدیرعامل آب وفاضلاب استان مازندران در پیامی به مناسبت ۱۱ دی سالروز تشکیل شرکتهای آب وفاضلاب ، پیشتازی در عرصه خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها را از افتخارات کارکنان این شرکت عنوان کرد.

در متن پیام تبریک مهندس برارزاده آمده است:
خداوند را شاکریم که همواره ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده تا با خدمت خالصانه به هم استانی های گرامی، عرصه خدمت رسانی را بیش از پیش شکوفا نماییم. تمامی تلاش پرسنل شرکت، تقویت و تحکیم زیرساختها، بهبود عملکرد و برداشتن گام های بلند جهت دستیابی به اهداف تعریف شده از جمله تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی و جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب است، می باشد.
طی دوسال اخیر با یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب این وظیفه خطیر دو چندان شده و اقدامی جهادی جهت ارائه خدمات کمی و کیفی و در اختیار قرار دادن آب سالم و بهداشتی به هم استانی های عزیز به ویژه مناطق روستایی را شاهد هستیم که در همین راستا پیشتازی در عرصه خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها از افتخارات ما محسوب می شود.
در این برهه از زمان این سطح از رشد و گسترش خدمات آبرسانی و ایجاد تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب را مدیون سرمایه انسانی ارزشمند و توانمندی هستیم که با اهتمام بسزا و مثال زدنی برای نیل به اهداف شرکت از هیچ کوششی فرو گذار نیستند.
اینجانب ۱۱ دی ماه ، سی و یکمین سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب را به همکاران و دست اندرکاران این صنعت و مردم شریف مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدوارم در پناه خداوند متعال و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در رسیدن به اهداف خود و خدمت به هم استانی های محترم سربلند باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false