×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از گزارش روابط عمومی بیمه آسیا ، مسعود بادین ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در دیدار با حجت الاسلام امیر حسین شاهانی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان های بسیج اقشار و وزارتخانه ها و ادارات کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از الزامات سیاست گذاری اقتصادی کشور ، اقدامات صنعت بیمه در راستای تحقق این سیاست گذاری ها را بسیار موثر ، کارآمد و ارزشمند توصیف کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا در این دیدار که با حضور اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا برگزار شد ، عملکرد بیمه آسیا را در سه سال گذشته نمادی از مدیریت بحران خواند که با روحیه جهادی مدیران ، کارکنان و شبکه فروش به انجام رسید.

مسعود بادین در ادامه این دیدار ، گزارشی از عملکرد درخشان بیمه آسیا در سال جاری ارائه داد و گفت:بیمه آسیا براساس آمارهای ۸/۵ ماهه امسال توانسته است ضمن کسب ۱۱/۰۷درصد بازار بیمه ، بیش از کل تولید سال۱۳۹۹را محقق سازد.

این در حالی است که هنوز بیش از سه ماه تا پایان سال باقی است و امیدواریم که در این مدت عملکرد خیره کننده ای از تلاش و کوشش خانواده بزرگ بیمه آسیا در صنعت بیمه به نمایش گذاشته شود و رکورد های جدیدی در عملیات بیمه گری بیمه آسیا به ثبت برسد.

در این دیدار هم چنین حجت الاسلام شاهانی ، ضمن تشکر از میزبانی مدیر عامل و اعضای شورای فرماندهی پایگاه بسیج بیمه آسیا و تبریک روز بیمه ، موفقیت ها و افتخارات بیمه آسیا در عرصه بیمه گری و خدمت رسانی به مردم را بالاخص در مقاطع حساس و بحرانی و شیوع کرونا قابل تقدیر و ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت: موضوع بیمه در اسلام بسیار با اهمیت است ، زیرا می توان از این طریق از مردم با حفظ کرامت آن ها به نحو شایسته ای حمایت نمود و خدمت رسانی کرد.

در این جلسه هم چنین لوح تقدیری به مناسبت هفته بسیج و به پاس خدمات و تلاش های صادقانه و زحمات خالصانه مدیر عامل بیمه آسیا در راستای تحقق آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی نمایندگی ولی فقیه در سازمان های بسیج اقشار و وزارتخانه هاو ادارات کشور به ایشان تقدیم شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false