×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، رضا نوروزی امروز در همایش جشن توانمندسازی و خوکفایی ۶۶۶ نفر از مددجویان نکایی اظهار داشت: خودکفایی زمانی بوده که بتوانیم بر داشته‌های خودمان اکتفا و برنامه‌ریزی کنیم و با تاسی از فرهنگ و تمدن اسلامی با پشتکار و تلاش توانایی افراد را از بالقوه به بالفعل درآوریم.

وی افزود:  در نهاد مقدس امداد، زیباترین جشن، جشن خودکفایی و جشن ازدواج بوده که نشان دهنده ثمره یک کار گروهی و جمعی است.

نوروزی تصریح کرد: مددجویان بخش هزارجریب و روستاهایی که دارای زمین‌های شیب دار هستند می‌توانند از مشاوره، مددکاری و آموزش‌های امداد بهره‌مند شوند و با کار علمی و جهادی در جهت فرآیند توانمند‌سازی گام بردارند.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران گفت: امسال بیش از چهار هزار فرصت شغلی با همکاری بانک‌ها و سازمان‌های دیگر ایجاد می‌شود.

نوروزی گفت: خیران نقش مهمی در رفع مشکلات جامعه به ویژه در رفع مسائل مددجویان دارند که باید از ظرفیت این افراد استفاده کنیم و در راستای توسعه و پیشرفت گام برداریم.

فرماندار نکا نیز گفت: اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم رهبری و از اولویت‌های دولت است که سرمایه‌گذاری در این بخش در اولویت قرار دارد که امسال ۲۲ میلیارد تومان اعتبار در زمینه رونق تولید جذب شد.

احمدی افزود: امداد در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بازوی توانمند معنوی نظام بوده که باید با استفاده از ظرفیت خیران در جهت اشتغال گام برداریم.

وی افزود: ۳۰ درصد دام سبک، ۳۹ درصد دام سنگین، ۴۰ درصد گوشت قرمز، ۴۰ درصد تولید شیر و ۲۰ درصد عسل و هفت درصد پرورش ماهی تولیدات شهرستان مربوط به مددجویان کمیته امداد است.

فرماندار نکا گفت: جهت اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری باید هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده باشد تا گامی موثر در جهت اقتصاد مقاومتی برداریم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false