×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، محمد دامادی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراحل تعریض محور ساری – کیاسر اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم وجدی مردم برای حفظ امنیت، جاده است که از پروژه‌‌های مهم شهر کیاسر، تعریض و آسفالت آن بوده که با بهره‌برداری از آسفالت ورودی، شاهد رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حادثه‌خیز بودن محورهای مواصلاتی جنوب مرکز استان، گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای تعریض جاده ترانزیتی ساری – کیاسر اختصاص یافت.

وی افزود: متاسفانه درگذشته مردم این شهرستان در این زمینه دچارمشکل شدند که امسال با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی شهردار و اعضای شورای شهر یک میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت.

دامادی تصریح کرد: برای تسریع در روند تکمیل و بهره برداری تعریض آسفالت این شهر، برای سال ۹۶ نیز یک میلیارد تومان دیگر به این طرح اختصاص می‌یابد.

وی با تقدیر از مشارکت و همراهی شهروندان در امورات شهری، گفت: این شهر با جاذبه‌های دیدنی سالانه میزبان مسافران و گردشگران بسیاری بوده که باید با تعامل و همکاری میان مسئولان و مردم مسائل و مشکلات را شناسایی و برای توسعه و رونق در تمام زمینه‌ها گام برداریم که با اجرایی شدن این پروژه تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات بیشتر رضایتمندی هر چه بیشتر مردم و ساکنان این مناطق را جلب کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده یک دستگاه مینی لودر به شهرداری کیاسر تحویل داده شد.

دامادی اظهار امیدواری کرد با پیگیری مجدانه و تعامل بیشتر مسئولان بتواند معضل زباله منطقه چهاردانگه را نیز رفع کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false