×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال،به‌نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی اظهارداشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر فردا ۱۸ اسفندماه تا ساعت ۶ صبح شنبه ۲۱ اسفندماه در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع بوده و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی گفت: در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه  ۲۰ اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸تا ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، خاطرنشان کرد: در محور هراز تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه ممنوع است.

قدمی، افزود: در محور سوادکوه، تردد تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false