×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس قربانعلی شیرزاد مدیرکل تجهیز و نوسازی  مدارس استان مازندران از پیگیری برای اجرای طرح آجر به آجر در نوسازی مدارس مازندران خبر داد و گفت: اجرای طرح آجر به آجر برای نوسازی و بهسازی مدارس مازندران برای دریافت کمک به نوسازی مدارس را در دستور کار داریم.

مدیرکل تجهیز و نوسازی  مدارس استان مازندران تصریح کرد: کارگروهی در استان مازندران با حضور مسؤولان استانی قرار است تشکیل شود که به با اجرای این طرح از مردم برای توسعه ساخت مدارس استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه تعداد افراد زیادی را در اجرای این طرح سهیم کنیم، افزود: ۳۰ درصد کلاس‌های ما به لحاظ استانداردهای مدارس غیرایمن هستند که ۱۲ درصد تخریبی بوده که باید نوسازی شود و ۱۸ درصد هم باید مقاوم‌سازی شوند.

مدیرکل تجهیزات مدارس مازندران خاطر نشان کرد: در حال حاضر ابزار مالی ما از حالت نقدی خارج شده و به شکل اسناد خزانه و اوراق مشارکت در اختیار ما برای پرداخت بدهی‌ها قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در استان تعداد پیمانکاران زیادی داریم برای اجرای پروژه‌ها از جهت برگزاری مناقصه با مشکل مواجه نیستیم اما با گرانی مصالح مواجه هستیم.

شیرزاد یادآور شد: پروژه بلاتکلیف آنچنانی غیر از استخر شنای دانش‌آموزی راکد نداریم ، مابقی پروژه‌های ما تعین تکلیف شده‌ هستند و تامین اعتبارات لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: برای سال تحصیلی ۲۲ فضای آموزشی را آماده‌سازی کردیم و تا پایان سال ۶۵ فضای آموزشی و پرورشی با حدود ۴۸۰ کلاس درس برای شهرستان‌های و مناطق آماده کنیم.

مدیرکل تجهیزات مدارس مازندران اضافه کرد: سامانه‌های متفاوتی پرداختی تحت عنوان مهر مدرسه برای طرح آجر به آجر پیش‌بینی کردیم که مردم می‌توانند از این طریق ورود پیدا کنند.

وی در ارتباط با میزان بدهی به پیمانکاران ، گفت: بدهی خاصی به پیمانکاران نداریم ، اعتبار ملی سال برای مرحله اول را دریافت کرده و پروژه که پیمانکار داشته باشیم و کار ما راکد باشد وجود ندارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false