×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مهندس جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ارتباط با خبر نشتی گاز در آمل اظهار کرد: یکی از لوله‌های ۱۲ اینچ گاز با فشار ۲۵۰ در آمل سوراخ شده و احتمال نشتی گاز در شبکه و در همه جا وجود دارد.

وی افزود: شیر دوطرف لوله بسته شده و منطقه را امن کردیم، فشار گاز را به صفر رساندیم نیروهای امدادی آتش‌نشانی و اداره برق هم در منطقه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: اداره برق، برق منطقه را قطع کرده تا باعث انفجار نشود و آتش‌نشانی هم در منطقه مستقر و جاده هم بسته است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اکیپ گاز هم در آنجا حضور دارند تا محل را حفاری و تعمیرات را انجام دهند، قبلا نیز چنین اتفاقاتی افتاده بود و این اتفاق مورد جدیدی نیست.
احمدپور افزود: در سال ۸۰ نیز در بابل ۳۱۵ مورد در یک سال لوله‌های سوراخ شده را در آوردیم این موارد وجود داشته و چیز خاصی نیست.

وی یادآور شد: در حال حاضر نشتی گاز به صفر رسیده است و امید است تا کمتر از ۲۴ ساعت مشکل را حل کنیم.

روابط عمومی شرکت گاز مازندران ضمن تکذیب انفجار در خط شبکه ۱۲ اینچ آمل ، اعلام کرد: عصر دوشنبه ۳۱ تیر ماه در محدوده خیابان اصلی امام خمینی (هراز به امامزاده عبدالله) شهر آمل از خط شبکه ۱۲ اینج نشت گاز گزارش شد.

بلافاصله مدیرعامل و کارشناسان این شرکت به همراه اکیپ تعمیرات شبکه در محل حادثه حضور یافته و موضوع را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

گزارش‌های اولیه کارشناسان حاضر در محل حاکی است که عامل این حادثه ناشی از عملیات ساختمانی در حال ساخت بوده که برای مقاوم‌سازی پایه‌های آن جهت نگهداری دیوار حائل از میله‌گردها به صورت افقی به سمت خیابان استفاده کرده که فشار این میله‌گردها منجر به سوراخ شدن لوله ۱۲ اینچ حاشیه خیابان اصلی شد که این نشتی از جداره زمین به وسط خیابان منتشر شد.

بلافاصله شیر ورود و خروجی این مسیر به منظور ایمن سازی و ترمیم آن قطع و تیم های عملیاتی هم اکنون در حال رفع مشکل هستند و امیدواریم تا پیش از ظهر فردا گاز مشترکان این مسیر وصل شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false