×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : بمناسبت فرا رسیدن ۵ مرداد و اقامه اولین نماز جمعه کشور توسط حضرت آیت ا الله طالقانی ، رابطین نماز مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران با همراهی با دکتر خورشیدی مدیر درمان مازندران با حضرت آیت الله معلمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر دیدار و ملاقت نمودند .

دکتر خورشیدی در این جلسه با یادی از حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب ادامه داد:
حضرت آیت الله معلمی حامی همیشگی محرومان و ستمدیدگان است و همواره به تامین اجتماعی با نگاه بلند نگریسته و حمایت نموده اند و بخش درمان از عنایت حضرت ایشان سپاسگذار است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ادامه داد: ما در مراکز زیر مجموعه درمانی ۲۲ رابط فعال نماز داریم و در ستاد مدیریت درمان ستاد شورای اقامه نماز به صورت جدی فعال است و با محوریت کار فرهنگی و برنامه ریزیهای منسجم و آموزش محور برای همه رده ها از کارکنان تا مدیران و ارئه بسته های فرهنگی ؛ برگزاری جشن های تکلیف؛  اقامه نماز جماعت و در همه بیمارستانها حضور امام جماعت ؛ سعی در انجام مسئولیت مهم تبیین وتبلیغ و اقامه نمازجماعت داشته و از هیج تلاشی دریغ نمی نماید.

رئیس شورای اقامه نماز مدیریت درمان ادامه داد: نتیجه تلاشها این است که به صورت صحیح در تمامی بخش های بیمارستان ها چه بخش های بستری عمومی و ویژه، همچنین در بخش های هتلینگ کلیه لولزم مربوط به نماز دعا و مناجات اعم از سیستم خودکار و هوشمند پخش اذان/ قبله نما / مهر / کتابهای ادعیه / کلام وحی کتاب مقدس قرآن مجید / رحل/ سنگریزه بجای خاک تیمم/ سجاده( چادر نماز برای خانم ها ) و تجهیز نماز خانه ا اکثریت مراکز را داریم و همکاران ما در امر نماز پیشتاز هستند.

دکتر خورشیدی گفت: در زمینه ی فرهنگی برگزاری مسابقات نقاشی/ شعر/ مقاله نویسی و فعلیتهای قرآنی از دیگر برنامه های فرهنگی ستاد مدیریت درمان است. وی از اجرای طرح سلامت معنوی در درمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: در سه سال پیاپی در ارزیابی های استانی و کشوری مدیریت درمان مازندران در اقامه نماز برتر است و از همه همکارانم تشکر می نمایم .
حضرت آیت الله معلمی گفت: ما از دکتر خورشیدی بخاطر توجه به معنویات و برگزاری نماز تشکر می نماییم چرا که هم در مدیریت مقتدر و خلاق هستند و هم در معنویات به همراه تیم خود با اشتیاق و نوآوری فعالیت می کنند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اسلام عزیز درمیان همه ادیان از همه سر تر و کامل تر است، و دو نوع عبادت و منا سک بیش از همه در آن اهمیت دارد که یکی نماز و دیگری حج است . و این هردو عبادی – سیاسی – و اجتماعی هستند، یعنی باید تبیین و اقامه شوند و در عرصه اجتماعی تسری یابند و بر خلاف ادیان دیگر اسلام انسانها را به انزوا نمی برد بلکه به انسانها شیوه زندگی در اجتماع را می آموزد.

آیت الله معلمی گفت : زندگی در اجتماع انسانها را اجتماعی و استعداد ها را بارور و درخشان می نماید و همه کسانی که استعداد های بالقوه دارند به شکوفایی میرسند و واین خاصیت نماز و جامعه نماز خوان و اهل جمعه و جماعت است.

امام جمعه شهرستان قائمشهر ادامه داد: انقلاب اسلامی در مساجدها و نماز جماعت ها پی ریزی شد، شکل گرفت و در دل این صف بود که رهبران و مجاهدان نستوه به اقامه نهضت اسلامی پرداختند و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ایثار شهداء نظام شکل وبا رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری امروز ام القری جهان اسلام است . چرا که تا دیروز مثلا همین در زمینه بهداشت پزشکان بنگلادشی و هندی در ایران بودند اما امروز ما به همسایگانمان پزشک میفرستیم، و این یعنی شکوفایی آن استعدادها .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false