×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ فرامرز اسدپور رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که امسال آموزش و پرورش مازندران ۲ هزار و ۲۱۱ کلاس درس در ۲۸۱ مدرسه را برای اسکان تابستانه فرهنگیان آماده کرده بود گفت : این اداره کل ۴۰ پایگاه مدیریت پذیرش و ساماندهی مسافران را در سراسر استان مستقر کرده است تا راهنمای مسافران مهمان فرهنگی باشد.

رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش مازندران یاد آور شد ؛ از ۲۸ خردادماه با آغاز طرح اسکان فرهنگیان در مازندران ، تا یکم مرداد ماه ، ۱۹ هزارو ۴۴۳ خانوار به تعداد ۶۹ هزارو ۹۱۲ نفر مهمان مدارس مازندران برای اسکان تابستانه بودند.

وی گفت : اقامت این افراد اغلب فرهنگی بودند بیش از ۲۰۹ هزار نفر روز بود که در هفته گذشته حضور مسافران فرهنگی برای اسکان در مدارس رشد ۴۸ درصدی داشت.

اسد پور گفت ؛  امسال استان در سه سطح ویژه ، الف و ب از مهمانان فرهنگی پذیرایی کردیم که قیمت یک شب اقامت در این کلاس درس ها برای فرهنگیان به ترتیب ۳۳ هزار و ۶۰۰، ۲۹ هزار و ۴۰۰ و ۲۱ و ۶۰۰ تومان برای هر اتاق یا کلاس درس می باشد که برای کارکنان کشوری و لشکری قیمت یک شب اقامت در سطح ویژه ۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان ، سطح الف ۵۷ هزار و ۵۰۰ و در سطح ب ۴۸ هزارو ۵۰۰ تومان است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false