×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس غفاری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران با تشریح ماموریت جدید این شرکت در بحران برف اخیر در استان گیلان گفت : در مجموع طی چند روز اخیر ۱۰ اکیپ فنی عملیاتی شامل ۲ اکیپ عملیاتی بالابر و ۸ اکیپ کامل باخودروهای دوکابین از مازندران به گیلان اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران با اشاره به مشکلات فراوانی که بارش سنگین برف برای هموطنان گیلانی بوجود آورد ، گفت : ۲۱ نفر از نیروهای متخصص و فنی به سرپرستی مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت با لوازم و تجهیزات کامل به استان گیلان اعزام شدند تا کار امدادرسانی در حوزه برق را بانجام برسانند .

غفاری با یادآوری بحران های گذشته از جمله برف ، طوفان و رانش زمین که در سال های قبل شاهد آن بودیم تاکید کرد : همکاران زحمت کش ، پرتلاش و ایثارگر شرکت توزیع برق مازندران در سخت ترین شرایط آماده هستند و با تلاش شبانه روزی از تمام توان فنی ، تجهیزاتی و مدیریتی خویش برای عبور از بحران ها بهره خواهند برد همواره مورد تحسین مردم ، مقامات استانی و کشوری قرار می گیرند که از این جهت خداوند بزرگ را شاکریم .

این مسئول با اعلام آمادگی کامل برای مدیریت بحران در شرکت توزیع برق استان مازندران افزود : صنعت برق ۲۴ ساعته برای خدمت و سرویس دهی آماده است و اتفاقاتی که در سال‌های اخیر به در مازندران به وقوع پیوسته به لطف الهی به خوبی مدیریت شده و کارکنان عزیز و زحمت کش صنعت برق به ویژه در مازندران قبل از ورود سایر دستگاه‌های دست اندرکار بحران در مناطق حضور پیدا کردند و وظایف خودشان را به خوبی انجام دادند .

غفاری با تشریح ماموریت جدید این شرکت در بحران برف اخیر در استان گیلان گفت : در مجموع طی چند روز اخیر ۱۰ اکیپ فنی عملیاتی شامل ۲ اکیپ عملیاتی بالابر و ۸ اکیپ کامل باخودروهای دوکابین از مازندران به گیلان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: اکیپ های اعزامی در شهرستان رودسر و مناطق دیگر به هموطنان گیلانی که در بحران برف اخیر قرار گرفتند، خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: سرپرستی گروه اکیپ‌های عملیاتی حوزه توزیع برق مازندران در بحران برف گیلان را مهندس حبیب‌پور کاشی مدیر دفتر ایمنی این شرکت به‌عهده دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false