×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه بازدید از بیمارستان منطقه ای ولیعصر شمال کشور در شهرستان قائمشهر با بیان این که ، ۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات درمانی تامین اجتماعی در سال جاری افزایش یافته است ، افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار امسال برای درمان بیمه شدگان و توسعه مراکز این سازمان پیش بینی شده است.

وی، توجه به معیشت مستمری بگیران و توسعه خدمات درمانی را جزو اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد و گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پارسال در بخش درمان مستقیم داشتیم که این رقم امسال به ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: این سازمان روزانه یک میلیون خدمات درمان سرپایی و ۱۳ هزار مورد بستری به افراد تحت پوشش ارائه می‌دهد.

این مقام مسوول با بیان این‌که ، این سازمان در درمان غیر مستقیم نیز با بیش از ۵۰ هزار نفر طرف قرارداد است، ادامه داد: وزارت بهداشت، مراکز غیر دولتی و بخش خصوصی همکاری خوبی در ارائه خدمات درمانی با تامین اجتماعی دارند.

موسوی گفت: در دولت سیزدهم ۲ میلیون نفر به بیمه‌پردازان صندوق‌های بازنشستگی اضافه و در ۲ سال اخیر نیز ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات صندوق‌های بازنشستگی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: تامین‌ اجتماعی از مطالبات جدی مردم است و باید پاسخگوی مطالبات اقشاری که ما در ارتباط هستند باشیم. استفاده از فناوری اطلاعات و هوشمندسازی تأمین‌اجتماعی را باید به‌صورت جدی دنبال کنیم و رفع بسیاری از مشکلات با هوشمندسازی قابل تحقق است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در زمینه استقراض در این سازمان هم از ابتدا سعی شد تا روند انباشت بدهی ها به بانک را متوقف کنیم و به درمان این بیماری ها و معضل بزرگ و عارضه بزرگ بپردازیم.

موسوی گفت: همزمان با طرح بیمه دانشجویان ، تلاش شد بیمه زنان سرپرست خانوار و ذیل بیمه خانوار ایرانی چتر بیمه های سازمان را گسترش دهیم و از مسیر طرح های پالایش بیمه ای از حقوق مردم صیانت شود و هزینه های غیر حق کنترل شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false