×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه شورای اداری مازندران به شعار سال رهبری مبنی بر مهارت تورم و رشد تولید اشاره کرد و گفت: همه مدیران باید در دستگاه‌های خود شورای تحول ایجاد کنند‌‌ و برای تحقق شعار رهبری گام‌های اساسی بردارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه شورای تحول در تمامی دستگاه‌های اجرایی مازندران باید تشکیل شود،گفت: سال گذشته سال آزمون برای مدیران و مردم بوده است، اما مسئولان در برخی آزمون‌ها در دولت‌های مختلف نمره قبولی نگرفتند.

وی افزود: سال گذشته سال آزمون برای مدیران و مردم بوده است ؛ اگر در طول سال‌های بعد از انقلاب در تمامی آزمون‌های سیاسی و اجتماعی به درستی درخشیدند اما مسئولان در برخی آزمون‌ها در دولت‌های مختلف نمره قبولی نگرفتند.

استاندار مازندران با بیان اینکه از مدیرانی که سال گذشته محکم پای نظام ایستادند قدردانی می‌کنم ، گفت: نتیجه انسجام مسئولان حاکمیتی و دولتی طی سال گذشته در مازندران موجب شد تا رشد اقتصادی استان پس از ۱۰ سال منفی، مثبت شود.

حسینی‌پور ادامه داد: بر اساس آمار رسمی رشد اقتصادی مازندران پس از ۱۰ سال منفی به ۳.۷ رسیده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی ما باید برای دیگر دستگاه‌ها الگو باشند اصلا قابل قبول نیست که در دستگاه‌های دولتی بد حجاب داشته باشیم ، مدیران باید پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام محمد باقر محمدی لائینی هم در ادامه به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت و مسئولان سال جدید در ساماندهی و رشد اقتصاد گام‌های موثر بردارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر همدلی و همکاری دستگاه‌ها و قوای سه گانه تاکید کرد و پیگیری جدی مطالبات ، و مشارکت دادن مردم‌ را از ویژگی‌هایی عنوان کرد که مدیران باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

محمدصادق اکبری ،رئیس کل دادگستری مازندران هم در ادامه این جلسه بر رعایت قانون تاکید کرد و گفت: رعایت قانون باید وظیفه حتمی مردم باشد و عدم رعایت قانون سبب مشکلات می‌شود بنابراین احترام به قانون الزامی است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false