×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ هیات تیراندازی مازندران طی چندماه گذشته دستخوش تغییرات گسترده ای شد و مدیران جدید مسئولیت این رشته پرطرفدار را برعهده گرفتند.

با پیشنهاد عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران و مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی ، دکتر بهروز اسکندرنیا بعنوان سرپرست هیات تیراندازی مازندران منصوب شد.

بدنبال این انتصاب ، خون تازه ای به رشته تیراندازی تزریق شد و اسکندرنیا در کوتاهترین زمان ، روسای هیات های تیراندازی شهرستانهای مازندران را در هتل بادله گردهم آورد و بزرگان این رشته در رابطه با مشکلات و تنگناهای موجود گپ زدند و چالش ها را بررسی کردند.

در ادامه انتصاب ها ، دکتر مصطفی رجبی که ۲۸ سال در حوزه ورزش تیراندازی مشغول فعالیت بوده و ۹ سال سابقه عضویت در تیم ملی تیراندازی را در کارنامه کاری خود دارد ، بعنوان سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران منصوب شد.

رجبی که از نیروهای جوان و خوش فکر تیراندازی است ، در خانواده ای پرورش یافته که سالها در رشته تیراندازی مدیریت داشته و افتخارآفرینی کردند.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران در ادامه طی احکام جداگانه ای ، مهندس عباس تمدنی را بعنوان سرپرست کمیته بازرسی استان و مهندس مهدی کاظمی کلاکی را بعنوان سرپرست هیات تیراندازی شهرستان بهشهر منصوب کرد.

امید است با ادامه روند موجود ، رشته تیراندازی روزهای پُرفروغی را پیش رو داشته باشد و شاهد پیشرفت ورزشکاران مازندرانی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false