×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام جعفری دادستان استان در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان با تقدیر از زحمات کارکنان انتظامی استان در ایجاد امنیت پایدار در ایام نوروز بر برخورد قاطع با ناهنجاری های اجتماعی تاکید کرد

جعفری با حضور در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان،گفت: خداوند متعال در این ایام برای همه ی مخلوقات قدرت و شکوه خود را به نمایش می گذارد و انسان باید با این شناخت با تغییر در رفتار و شیوه زندگی به سمت و سوی خداوند بشتابد .

وی با بیان این که ،متأسفانه برخی از افراد مرتکب رفتارهای مخالف قانون و هنجارهای موجود در جامعه می شوند، بر ضرورت اتخاذ تدابیرو برنامه ریزی های انتظامی لازم بری بر خورد با هنجار شکنان و متخلفان در سطح استان تاکید کرد .

جعفری با تاکید بر برخورد قاطع با سگ گردانی ها و برخورد با سرنشینان و رانندگان خودروهایی که اصول اسلامی و اخلاقی را رعایت نمی کنند، گفت: رعایت حقوق شهروندی حق همه مردم است و همه باید بر رعایت آن اهتمام ورزند و دستگاه قضائی نیز در برخورد با این ناهنجاری ها با نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری های لازم را دارد .

وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت عمومی و ایجاد آرامش برای شهروندان و مسافران نوروزی ، گفت:کاهش جرائم و تخلفات رانندگی یکی از مهمترین دستاوردهای نیروی انتظامی استان در ایام نوروز امسال بوده است .

دادستان استان در خاتمه بر ضرورت هوشیاری پلیس برای انجام اقدامات پیشگیرانه و برخورد با تخلفات و تحرکات کاندیداهای انتخاباتی که از هم اکنون اقدامات تبلیغی خود را در فضای مجازی و اماکن عمومی آغاز کرده اند تاکید کرد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false