×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : کاوه قاضی معاون برنامه ریزی بیمه معلم کشور دربازدید ازکشیک های نوروزی استان مازندران که با همراهی خطی رئیس بیمه معلم استان مازندران بود  بر تلاش جهادی مسئولان در راستای تحقق شعار سال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب تعیین و ابلاغ شده است، تأکید و گفت: باید بتوانیم در راستای تحقق شعار سال با عنوان (( اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال)) که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند، گام‌های بلند و موثری برداریم.

وی با بیان این مطلب که نمی‌خواهیم شکوفایی اقتصادی را از راه ذلت در مقابل دشمن به‌ دست آوریم و این از طریق اقتصاد مقاومتی میسر است چرا که اقتصاد مقاومتی خنثی‌کننده تحریم‌های دشمنان است گفت :  مقاومت و پایداری یکی از مولفه‌های قطعی تحقق اهداف و جان‌مایه بسیاری از پیروزی‌ها و موفقیت‌های فردی و اجتماعی است.

معاون برنامه ریزی بیمه معلم کشور گف:  راه بیرون‌رفت از مشکلات اقتصادی همراه با عزت و کرامت، مقاومت در حوزه اقتصاد است و ملت ایران به‌دنبال شکوفایی اقتصادی، رونق اقتصادی و رفاه کامل است.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته بیمه معلم بیان داشت: تلاش کرده‌ایم که از نظرات و پیشنهادات تمامی نخبگان ؛کشوری و  استانی و استفاده کنیم و در تمام بازدیدهای مان خواستیم تا از مشکلات مردم مطلع و در اسرع وقت آن را برطرف نماییم.

قاضی با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌های منطقه گفت: با توجه به وجود نشریات و پایگاه‌های خبری فعال و پویای منطقه در کناربیمه معلم  به عنوان بازوان توانمند در اطلاع رسانی صحیح و درست حامی مردم عزیز و دلسوز کشورمان هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false