×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : جعفر خطی دیز آبادی مدیر  بیمه معلم استان مازندران دربازدید از کشیک های نوروزی در شهرستان های ساری ؛ قائمشهر ؛ بابل با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور، اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار داشت: همه مسئولین باید در همه زمینه‌ها با یک اقدام عملی، منویات مقام معظم رهبری را در حوزه اقتصاد مقاومتی، سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانیم از گردنه‌های پرپیچ و خم اقتصادی گذر کنیم.

خطی با بیان اینکه نگاه به خارج از کشور و امید بستن به غرب جز وابستگی ثمره‌ای را عاید ملت ایران نخواهد داشت افزود: باید تلاش شود به جای واردات محصولات از غرب، تکنولوژی را وارد و با بومی‌سازی علوم و تکنولوژی، خود را به یک پایگاه اقتصادی تبدیل کنیم.

مدیر بیمه معلم استان مازندران  قرار نگرفتن علم در کنار صنعت را از دیگر موانع رشد اقتصادی در کشور دانست و بیان کرد: می‌توان با تخصیص اعتبارات دولتی در صنایع وابسته به دولت بر مشکلات کشور در حوزه اقتصادی فائق آمد و چاره‌ساز اقتصاد مقاومتی شد.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و تدوین آن در قالب یک سند چشم‌انداز در راستای اهتمام و عمل به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: از همین ابتدای سال مسئولان و فعالان بخش اقتصادی باید از فرصت‌های به دست آمده بهره لازم را ببرند.

مدیر بیمه معلم استان مازندران تأکید کرد: در سالی که به شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال مزین شد، باید این شعار را در اقدامات و فعالیت‌های خود به شکل عملیاتی نشان دهیم و استفاده درست و مناسب از منابع و امکانات با برنامه عمل کنیم.

 

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false