×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سرهنگ ابراهیم شریفی فرمانده سپاه ساری در آئین تجلیل از خبرنگاران با بیان این که انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ اسلام ناب است، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب برای پیشرفت جامعه رسالت خبرنگاران است.

وی با اشاره نقش بی بدیل اصحاب رسانه در فرایند تبیین ارزش‌ها و حقایق گفت: بیان حقایق اجتماعی در حوزه‌های مختلف می‌تواند مردم را نسبت به انقلاب و آینده آن امیدوار کند.

فرمانده سپاه ساری اخلاق، ادب، عدالت و انصاف را از ویژگی‌های شهید صارمی بیان کرد و گفت: نقدهای اصحاب رسانه نیز باید در جهت کمک به مسئولان برای حل مشکلات باشند.

وی با اظهار این که اصحاب رسانه باید زبان گویای نظام جمهوری اسلامی باشند، تصریح کرد: همچنین باید راهکارهایی برای پیشرفت امور داشته باشیم.

فرمانده سپاه ساری ناامید کردن مردم نسبت به آینده و شعارهای انقلاب را از جمله راهبردهای دشمن ذکر کرد و گفت: باید حقیقت‌های نظام اسلامی به خوبی تبیین شود زیرا تبیین از نظر مقام معظم رهبری نوعی جهاد محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ساری با اظهار این که به واسطه تغییر افکار و رفتار و دروغ پردازی ایادی استکبار تلاش می‌کنند حقایق را وارونه جلوه دهند، افزود: اصحاب رسانه لحظه‌ای نباید بدون تفکر بنشینند.

وی با تاکید براین میدان جهاد، میدان مبارزه است و نباید خسته شد ، گفت: اصحاب رسانه در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند و بدانیم که شجاعت یکی از ویژگی‌های ممتاز شهید صارمی بوده است.

سرهنگ شریفی با اشاره به این که ایجاد نمایشگاه اسوه توسط ۴۰ پایگاه مقاومت از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت تابستان در پیش داریم گفت: این نمایشگاه اسوه در قالب ۴۰ غرفه از امروز تا ۲۷ مرداد دایر می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false